پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام شمس/ مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه یزد با بیان اینکه همه باید مطیع ولایت فقیه باشند گفت: بدون شک هر زمان که مسئولین و مردم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری پیش رفتند، پیروزی حاصل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، امروز در جمع طلاب مدارس علمیه استان یزد با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می فرماید "وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَى بِآيَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَكَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِي ذَلِكَ لَآيَاتٍ لِكُلِّ صَبَّارٍ شَكُورٍ ؛ و در حقيقت موسى را با آيات خود فرستاديم [و به او فرموديم] كه قوم خود را از تاريكي ها به سوى روشنايى بيرون آور و روزهاى خدا را به آنان يادآورى كن كه قطعا در اين [يادآورى] براى هر شكيباى سپاسگزارى عبرت هاست"، مهمترین هدف انبیا این است قومش را به سمت نور و راه راست هدایت کند.

مدیر حوزه علمیه یزد خاطر نشان کرد: این همان ارتباطی است که در قرآن با راه حق امام خمینی(ره) وجود دارد و این بود که ایشان برای هدایت جامعه ورود کردند و در نهایت نیز با پیروزی انقلاب به هدف والای خود رسیدند.

وی افزود: اینکه در زمان حاکمیت دو قدرت جهان، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و راه و رسم اداره جامعه به وسیله دین را به جهانیان عرضه کرد، خیلی مورد توجه قدرت های جهان و مستعمرهای آنها نبود.

مدرس حوزه علمیه یزد ادامه داد: دشمنان پس از انقلاب اسلامی، توطئه های مختلفی را  علیه مردم ایران طراحی کردند، با وجود رهبری بصیر، حکیم، شجاع، قادر و توانا بحمدالله نتوانستند کوچکترین گزندی به کشور بزنند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس با بیان اینکه همه باید مطیع ولایت فقیه باشند گفت: بدون شک هر زمان که مسئولین و مردم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری پیش رفتند، پیروزی حاصل شد و هر گاه که برخلاف ایشان عمل کردند چیزی جز شکست حاصل نیامد که نمونه های این مسئله را می توانید در کشور ببینید.

انتهای پیام/313/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha