جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام خدابنده لو

حوزه/ مسئول قرآن وعترت حوزه علمیه قزوین گفت: محصولات قرآنی باید تنوع داشته باشند، چرا که جوانان روحیه تنوع پذیری دارند. به عنوان مثال در قالب شعر و داستان مطالب قرآنی را ارائه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام هادی خدابنده لو، در جلسه شورای قرآنی دستگاهای اجرایی استان که در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان قزوین برگزار شد به اهمیت انس با قرآن و تشویق جوانان به آموزه های قرآنی اشاره کرد و گفت: باید نسل جوان را به قرآن نزدیک تر کرد.

وی با اشاره به این که امروز موضوع احکام قرآنی در جامعه پررنگ شده و دیگر مباحث مغفول مانده است، ادامه داد: فطرت سالم بشر، قرآن گرا است؛ با توجه به عقیده مردم ایران که مسلمان هستند باید در نسل جوان ایجاد شوق و انگیزه قرآنی کنیم؛ نه اینکه فرد احساس الزام و زور داشته باشد.

حجت الاسلام خدابنده لو خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم با خلاقیت و ابتکار فضایی را فراهم کنیم که در آن هر لحظه مسائل جدید قرآنی مطرح شود، جوانان بیشتر به سمت محافل قرآنی جذب می شوند.

مسئول قرآن وعترت حوزه علمیه قزوین افزود: محصولات قرآنی باید تنوع داشته باشند، چرا که جوانان روحیه تنوع پذیری دارند. به عنوان مثال در قالب شعر و داستان مطالب قرآنی را ارائه کنیم.

وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با جنگ نرم و ترویج بی اخلاقی در جامعه می خواهد نسل جوان را از آموزه های قرآنی و اسلامی دور کنند، لذا باید مسئولین فرهنگی برای ترویج فرهنگ قرآنی بیش از پیش تلاش نکنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha