جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسئول نظارت و ارزیابی حوزه علمیه کردستان

حوزه/ مسئول نظارت و ارزیابی حوزه علمیه استان کردستان گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ۴ دهه است که به دنبال دسیسه چینی علیه این نظام و مملکت هستند.

 علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به دهه مبارک فجر و اهمیت این روز در تاریخ سیاسی ایران اسلامی، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در منطقه و جهان در آن زمان شوک بسیار بالایی بر دو بلوک غرب و شرق بود.

مسئول نظارت و ارزیابی حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: هیچ کسی حتی کسانی که خود را از نوابغ سیاسی جهان می دانستند، وقوع این انقلاب و تغییر یک رژیم را به رژیم دیگری، یعنی تغییر نظام پهلوی به اسلامی را باور نداشتند تا جایی که « هنری کیسینجر» در یکی از خاطراتش آورده است که تغییر رژیم در ایران برای همه سیاستمداران غیر قابل پیش بینی بود.

دریایی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی بیش از دو دهه به طول انجامید، گفت: امام خمینی (ره) و دیگر یارانش در این مدت زمان طولانی، شکنجه ها و سختی های زیادی از سوی نهادهای امنیتی رژیم پهلوی مثل ساواک و کمیته به اصطلاح ضدخرابکاری دیدند، ولی هرگز در اعتقاد و ایمان خود شکی به دل راه ندادند.

ظهور گروه های معاند و معارض داخلی در اوایل انقلاب

مسئول نظارت و ارزیابی حوزه علمیه استان کردستان بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و بساط خاندان پهلوی در این کشور برچیده شد، ولی در مقابل گروه های مخالف و معاند بسیاری علیه این نظام نوپا به پا خاستند و صدمات و آسیب هایی به این نظام در اوایل دهه شصت رساندند و بسیاری از سرمایه ها و شخصیت های والای این نظام مقدس را به شهادت رساندند.

انقلاب اسلامی با خون هزاران جوان آبیاری شده است

مسئول نظارت و ارزیابی حوزه علمیه استان کردستان در ادامه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران با خون هزاران جوان آبیاری شده است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران و این انقلاب مردمی آسان به دست نیامده است که آن را به آسانی از دست بدهیم، این نظام هزاران شهید، جانباز، مفقود و.... از دست داده است.

وی افزود: متاسفانه برخی از فریب خوردگان غرب و دنیای استکبار به دنبال تجزیه ایران و کاستن از قدرت نظامی و بازدارندگی این نظام هستند، این افراد بدانند که امروز قدرت ایران در منطه بلامنازع و بی رقیب است و ضریب امنیتی ایران در دنیا مثال زدنی است.

دریایی با تاکید بر اینکه دشمنان این نظام لحظه ای از توطئه چینی علیه جمهوری اسلامی کوتاه نخواهند آمد، گفت: اگر نگاهی کوتاه و گذرا به تاریخ انقلاب اسلامی داشته باشیم، در هر برهه ای از تاریخ این انقلاب مردمی، شاهد توطئه های گوناگون و متنوع دشمنان بوده ایم، ولی به شکر خداوند متعال این همه دسیسه نقش بر آب شده است.

پایان ناپذیری دشمنان جمهوری اسلامی

مسئول نظارت و ارزیابی حوزه علمیه استان کردستان گفت: در اوایل انقلاب به دنبال کودتا بودند، عملیات طبس را راه اندازی کردند، اغتشاشات سال 78 و 88 را رهبری کردند و در آخرین توطئه خود هم پشت سر اغتشاشگران قرار گرفتند و خواستند با سوءاستفاده از پاکی و صداقت مردم ایران به این نظام ضربه خود را وارد کنند که در این امر هم موفق نبودند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی های خود بر انتقاد ونقدپذیر بودن مسئولان نظام تاکید دارند، گفت: انتقاد مردم از وضعیت اقتصادی، امری طبیعی و مدنی است و کسی نمی تواند منکر این نقدها باشد، ولی در بین منتقدان،  اجیرشدگان دشمن قرار داشتند که می خواستند جهت حرکتی اعتراضات را به سمت دشمنی با نظام و حکومت سوق دهند ولی این گونه نشد و دیدیم که مردم چگونه جواب این توطئه دشمن را نیز دادند.

مسئول نظارت و ارزیابی حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود اظهار داشت: مسئولان و دستاندرکاران دولت با عمل به شعارهای خود، فکری به حال وضعیت معیشتی مردم کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha