سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 439690
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲
تشییع شهدا در اهواز

حوزه/ پس از ورود ۲۸ شهید تازه تفحص شده به وطن، عطر آنها در جای‌جای اقصی نقاط خوزستان به مشام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، پس از گذشت چهار روز از ورود پیکرهای پاک و مقدس ۲۸ شهید تازه تفحص شده، زمزمه‌های حضور این گلگون‌کفنان پاک از هر نقطه‌ای به گوش می‌رسد.

از خرمشهر، آبادان، مینوشهر، اروندکنار، چوئبده و دزفول گرفته تا کلان‌شهر اهواز، همه از ورود پیکرهای با نام و بی نامی می‌گویند که قریب به ۲۹ سال پیش برای دفاع از مام وطن در عملیات محرم، رمضان و کربلای۴ جام شهادت را سر کشیدند.

در این روزهایی که مصادف با فجر انقلاب است، شهدای هشت سال دفاع مقدس خود را به جهانیان نشان دادند تا بیان کنند که ما هنوز هستیم و راه ما نیز ادامه دارد که البته مردم غیور خوزستان به‌خوبی این پیام را درک کرده و بر این اساس از جان‌ودل میزبان این عزیزان شدند.

بر اساس این گزارش، پس از استقبال باشکوه مردم استان خوزستان از پیکرهای پاک ۲۸ شهید تازه تفحص شده، مراسمی در مرقد علی بن مهزیار اهوازی با حضور خیل عظیمی از عشاق حسینی برگزار شد که همگان در آن مراسم، عهدی دوباره با آرمان این شهدای والا مقام بستند.

 مردم دزفول در جشن انقلاب، میزبان و پذیرای شهدایی هستند که همه برای آنها سر و دست می‌شکنند! مردم شهر حماسه‌ساز چهارم خرداد ماه، آماده پذیرایی از ۸ شهید دوران دفاع مقدس بوده و تمهیدات لازم برای حضور کاروان شهدا در این شهر پر افتخار را فراهم کرده‌اند.

بر این اساس، امیر عیسی زاده، سرپرست فرمانداری ویژه دزفول، با بیان اینکه همه بخش‌های شهری دزفول به جهت حضور و پذیرایی از هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس بسیج و آماده‌سازی شده‌اند، گفت: مردم دزفول با حضور پر شور خود بار دیگر بر استمرار مسیر الهی خود در حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی ایران معاصر تأکید و حماسه‌ای دیگر از خود در این عرصه، جلوه‌گر می‌کنند.

لازم به ذکر است، اماکن خاک‌سپاری این هشت شهید دوران دفاع مقدس، روستای خیبر، تیپ ۲۹۲ زرهی، شهر حمزه و روستای چغامیش دزفول می‌باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha