جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هادی صادقی قوه قضائیه

حوزه/ با حکمی از سوی معاون فرهنگی دستگاه قضایی، دکتر محمد رضا خوشرو به عنوان مدیر کل فرهنگ حقوقی و قضایی جامعه این قوه منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در حکم صادر شده از سوی حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی بر لزوم تدوین و روزآمدسازی برنامه راهبردی و عملیاتی معاونت فرهنگی در حوزه فرهنگ حقوقی و قضایی جامعه ، همچنین اقدامات فرهنگی در خصوص قانون گرایی، عدالت محوری ، حق طلبی و انضباط اجتماعی در جامعه، آگاه سازی مردم نسبت به حقوق و تکالیف فردی و اجتماعی تاکید شده است.

بنابر این گزارش: از دیگر موارد مورد تاکید معاونت فرهنگی قوه قضاییه در این حکم می توان به مواردی چون لزوم پیگیری اقدامات فرهنگی جهت ارتقای سطح شان و منزلت قضا و قاضی و اعتماد عمومی به دستگاه قضایی، تبیین و ترویج سیاست ها و اهداف عالیه دستگاه قضایی کشور برای افکار عمومی ، همچنین ارتباط با رسانه ها و مراکز فرهنگی و هنری و بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای و هنری به عنوان بخشی از وظایف اداره کل فرهنگ حقوقی و قضایی جامعه اشاره کرد.

گفتنی است: دکتر سید محمد رضا خوشرو از جمله فعالان و پژوهشگران عرصه رسانه است که در نشست ها و میزگردهای علمی و نیز همایش های تخصصی به مباحث مطروحه در حوزه رسانه پرداخته و مقالات متعددی نیز به نگارش درآورده است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha