پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سجاد کاوه

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: جوانان و نوجوانان و آن دست از نسل های این مملکت که روزهای نخستین این انقلاب را حس نکرده اند باید بدانند که اکنون شرایط تغییر کرده است، زیرا هم دشمنان باهوش تر و مجهزتر شده اند و هم اینکه امکانات تهاجم و ناتوی فرهنگی افزایش لحظه ای به خود گرفته است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر رژیم ستم شاهی خون های زیادی ریخته شده است.

حجت الاسلام سجاد کاوه ادامه داد: لذا باید گفت که یک انقلاب بدون خون و خونریزی و ... هرگز به دست نمی آمد و علاوه بر ضرورت داشتن یک رهبر و لیدر مناسب، نیازمند همراهی توده مردم فهم و انقلابی نیز بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه رهبری نهضت آزادیخواهان ایران علیه رژیم ستم شاهی بر عهده شخصیتی الهی و معنوی به نام امام خمینی (ره) بود و ایشان با اراده ای پولادین توانست دژهای تسخیرناپذیر رژیم شاهنشاهی را در هم بشکند.

حجت الاسلام کاوه در ادامه به برخی از حوادث و سنگ اندازی ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل حکومت اسلامی تاکنون اشاره کرد و گفت: در ماه های اول پیروزی انقلاب اسلامی و ورود امام خمینی (ره) به کشور، بسیاری از گروه های مخالف و منتقد به ناگاه دست به سلاح شدند و در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفتند و عملا بزرگان و فرهیختگان این ملت را ترور می کردند، ولی این ترورها چیزی جز استحکام بخشی بیشتر برای نظام چیز دیگری به دنبال نداشت.

وی اظهار کرد: انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت بسیاری از شخصیت ها، ترور افراد و مسئولان، بمب گذاری های کور و... هرگز نتوانست انقلاب اسلامی را از ریل اصلی خود خارج کند، لذا باید همه اینها را از الطاف خداوندی دانست.

حجت الاسلام کاوه افزود: بعد از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز دست های پنهانی امید دارند که این انقلاب از مسیر اصلی خود خارج شود و نشانه آن هم اغتشاشات سال 88 و چند هفته پیش بود که خوشبختانه با بصیرت ملت ایران خنثی شد.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج عنوان کرد: جوانان و نوجوانان  و آن دست از نسل های این مملکت که روزهای نخستین این انقلاب را حس نکرده اند باید بدانند که اکنون شرایط تغییر کرده است، زیرا هم دشمنان باهوش تر و مجهزتر شده اند و هم اینکه امکانات تهاجم و ناتوی فرهنگی افزایش لحظه ای به خود گرفته است.

وی در پایان گفت: با این وجود بی شک تا وقتی که این ملت از سلاح بصیرت بهره می برند، هیچ قدرتی نمی تواند کوچکترین ضربه ای به نظام وارد کند، لذا یک ایرانی مسلمان و مومن علاوه بر تقوا و خداپرستی، باید انسانی بصیر و دشمن شناس باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha