پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر در مسجد چهارمردان قم

حوزه/ رئیس قرارگاه فرهنگی عمار تصریح کرد: مردم هر چند که از وضعیت کشور به خصوص در مسایل اقتصادی گلایه مند هستند اما همچنان قاطعانه و جدی حامی نظام و رهبری آن می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسملمین مهدی طائب طی سخنانی در ادامه سلسله ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر که در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، با بیان این که ولایت فقیه تداوم مساله امامت است، ابراز داشت: ولایت فقیه مربوط به امروز و دیروز نیست، بلکه در طول تاریخ وجود داشته و در دوران غیبت، ولی فقیه وظیفه دارد تا زمینه سازی ظهور را انجام دهد.

وی افزود: این که عده ای می گویند امام زمان (عج) وقتی ظهور می کنند که فساد و بدی و شرارت همه دنیا را فرا گرفته باشد این نگاه و رویکرد غلط است و حال آن که ما موظف هستیم که با فراهم سازی شرایط و زمینه های ظهور، ولی عصر(عج) را یاری دهیم، نه این که بی تفاوت و بی خیال کناری بنشینیم و صرفاً دست به دعا برداریم.

رئیس قرارگاه عمار با تاکید بر این که راه عزت و بزرگی و پیشرفت جامعه ما تبعیت از ولی فقیه است، گفت: رهبر معظم انقلاب در ماجرای برجام فرمودند، من به تیم خودمان اعتماد دارم، اما به طرف مقابل بی اعتماد هستم که برخی ها در مقابل سخنان رهبری مطالبی را گفتند که امروز به اشتباه حرف خود پی برده اند و امیدواریم که در آینده این اشتباهات را جبران کنند.

وی افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند برجام خسارت محض بود، چرا که در برجام ضررهای زیادی کردیم و در نطنز سانتریفیوژها جمع  و قلب اراک بتن ریزی شد و در اصل در برجام بی عقلی انجام شد، ولی دیگر نباید بی عقلی کنیم، چون آمریکا تلاش می‌کند نقض برجام را گردن ایران بیندازد و امروز باید عاقلانه برخورد کرد و کاری کنیم آمریکا ناقض برجام محسوب شود.

وی با بیان این که دشمنان چون اهمیت و جایگاه والای ولایت فقیه را فهمیده اند، آن را در کانون حملات خود قرار داده اند، خاطرنشان کرد: به لطف الهی و به کوری چشم دشمنان، آحاد ملت ما حامی و پشتیبان رهبری هستند و از آرمان های انقلابی دفاع می کنند هر چند که گلایه ها هم کم نیست و باید به دنبال جبران نقاط ضعف در کشور بود.

حجت الاسلام و المسلمین طائب افزود: امروز چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و ما به نقطه ای رسیده ایم که نابودی اسرائیل نزدیک تر از هر زمان دیگری است و این مساله صهیونیست ها و حامیانشان را به شدت به هراس و واهمه انداخته است.

وی با اشاره به کم کاری ها و گاه سنگ اندازی برخی مدیران  و مسئولان در اداره کشور تصریح کرد: متاسفانه برخی مدیران به حقوق‌های نجومی عادت کرده اند، طوری که گاه انسان احساس می کند یک عده باید حقوق‌های نجومی را بخورند و اگر این کار را نکنند انقلاب را می‌خورند.

وی همچنین با اشاره به اغتشاشات و ناآرامی های اخیر در کشور و حمایت پیدا و پنهان عوامل صهیونیسم و آمریکا از این قضایا گفت: ریشه‌های اصلی اغتشاشات نفوذی‌ها و عوامل بیگانه هستند و گرنه توده مردم هر چند که گلایه دارند و باید به اعتراضات آن ها رسیدگی کرد، اما حاضر به سوزاندن پرچم و شعارهای ساختارشکنانه و برهم زدن امنیت کشور نبوده و نیستند و نخواهند بود.

این استاد و خطیب حوزوی افزود: کما این که مشاهده کردیم افرادی  به دلیل گرانی و مشکلات اقتصادی در خیابان‌ها حضور پیدا کرده بودند، اما به محض اینکه متوجه سوءاستفاده دشمن قرار گرفتند، صف خود را از آن ها جدا کردند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha