پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تجلیل از مقام آیت الله نظری

حوزه/ همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه فجر از مقام علمی و مبارزاتی آیت الله نظری خادم الشریعه در سوادکوه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه فجر از مقام علمی و مبارزاتی آیت الله نظری خادم الشریعه در سوادکوه تجلیل شد.

حجت الاسلام محمد زمان رضایی، امام‌جمعه زیرآب‌سوادکوه در این مراسم با اشاره به برگزاری مراسم تکریم از آیت‌الله نظری در مسجد جامع زیراب گفت: علما و روحانیون در طول تاریخ اسلام جایگاه و نقش مهمی در زندگی و بندگی مردم داشتند.

وی با بیان اینکه اعتبار روحانیت در بین مردم به واسطه حفاظت و صیانت از دین و گره‌گشایی از کار مردم و تلاش برای مقابله با ظالمان است، افزود: امام راحل با حمایت‌های ملت ولایت‌مدار و همیشه در‌صحنه و علمای دینی، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

امام جمعه زیراب با بیان این که امام راحل به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل کردند و به قول ایشان «به تکلیف عمل کردند»، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران امانت است که امام، مردم و شهدا در اختیار ما قرار‌دادند و امانت ماندگار امام راحل، وحدت کلمه و همدلی بود تا دست در دست هم دهیم و به آرمانهای انقلاب اسلامی دست یابیم.

محمد اسلامی، استاندار مازندران نیز در این مراسم که با حضور گسترده روحانیون، طلاب و اقشار مختلف برگزار شد، گفت: مهم ترین تأثیر انقلاب اسلامی ایران بر ملت ایران خودباوری بوده است و این مسأله را مرهون امم خمینی(ره) و شهدا هستیم.

وی به وظیفه مردم در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز همه ما باید آگاه باشیم و بدانیم که دشمن چه نقشه ای برای ما دارد و در ادامه نیز به منظور پیشرفت و سازندگی کشور از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha