جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد اسلامی- استاندار مازندران

حوزه/ اسلامی به طرح خاورمیانه بزرگ آمریکایی ها در منطقه اشاره کرد و با بیان این که تلاش دشمن تجزیه کشورهای اسلامی و دادن آن به دست نشاندگان خود در منطقه بود، گفت: همه توطئه های خطرناک دشمن با هوشیاری رهبری و امت اسلامی شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از ساری، محمد اسلامی، استاندار مازندران در مراسم تجلیل از مقام علمی و مبارزاتی آیت الله نظری خادم الشریعه، در مسجد جامع زیرآب سوادکوه که با حضور گسترده روحانیون، طلاب و اقشار مختلف مردم برگزار شد، گفت: مهم ترین تأثیر انقلاب اسلامی ایران بر ملت ایران خودباوری بوده است و این مسأله را مرهون امم خمینی(ره) و شهدا هستیم.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران بیدار و هوشیار شدند، افزود: این مردم 39 سال است که جانانه پای انقلاب ایستاده اند و با تقدیم جان و خون پاک خود نهال نوپای انقلاب را آبیاری کردند و ما را امروز به اینجا رساندیم که سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیریم.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به این که دشمنان ما در طی این 39 سال همه همت و سرمایه های خود را برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی به کار گرفتند، گفت: دشمنان برای ما هزینه و مزاحمت ایجاد کردند تا موفق نشویم، اما شکست خوردند.

اسلامی با بیان این که در 23 بهمن سال 57 که انقلاب اولین روز شیرین خود را جشن می گرفت استکبار و صهیونیست جریانی را با عنوان باطل بودن مذهب شیعه راه انداختند، افزود: دشمن پیش بینی کرده بود که این انقلاب با هدایت مرجع عالقیدر تشیع به پیروزی خواهد رسید و به همین دلیل دشمنی علیه مرجعیت شیعی را این گونه آغاز کردند.

وی با تأکید براین که یک مرجع دینی برای هوای نفس و برای حکومت داری انقلاب نمی کند، تصریح کرد: یک مرجع دینی برای آرزوهای کوتاه مدت دنیوی انقلاب نمی کند، بلکه  برای عزت و سربلندی اسلام و جامعه اسلامی انقلاب کرده است که احکام اسلامی و الهی را در جامعه پیاده کند و این ترسی بود که به جان نظام سلطه افتاده بود و برای جلوگیری از انتشار پیام انقلاب به جهان اسلام با این شعار نهضت خود را علیه انقلاب آغاز کردند.

استاندار مازندران با بیان این که دشمنی علیه دین و انقلاب امروز نیز با شیوه های متعدد از سوی دشمنان دنبال می شود، گفت: نظام سلطه برای تضعیف انقلاب و جمهوری اسلامی هر چه در توان داشتند به کار گرفتند، اما همواره در برابر بصیرت و هوشیاری ملت ایران شکست خوردند.

وی به طرح خاورمیانه بزرگ آمریکایی ها در منطقه اشاره کرد و با بیان این که تلاش دشمن تجزیه کشورهای اسلامی و دادن آن به دست نشاندگان خود در منطقه بود، افزود: همه توطئه های خطرناک دشمن با هوشیاری رهبری و امت اسلامی شکست خورد.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به این که دشمنان اسلام و انقلاب برای پیاده کردن خاورمیانه بزرگ دست به جنایات بزرگی در منطقه زدند، خاطرنشان کرد: با هوشیاری و اقدام به هنگام و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیروی های مسلح این توطئه بزرگ و خباثت آلود در نطفه خفه شد و آنها نتوانستند سرزمینی در اختیار داشته باشند که قطعه ای از آن سرزمین را به نام آن حکومت های پلید ثبت کنند و از آن برای نزدیک تر شدن به اهداف خود استفاده کنند.

اسلامی با بیان این که هر روز با یک سناریو و ترفندی این حرکت ها از سوی دشمنان ادامه پیدا می کند، افزود: دشمنان باید بدانند که ملت ایران هوشیارانه از انقلاب و نظام دفاع و حراست خواهد کرد.

وی به وظیفه مردم در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز همه ما باید آگاه باشیم و بدانیم که دشمن چه نقشه ای برای ما دارد و در ادامه نیز به منظور پیشرفت و سازندگی کشور از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha