پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فعالیت حوزه علمیه خواهران در نمایشگاه قرآن و عترت

حوزه/ در مدارس علمیه خواهران شهر کرمان افرادی برای بحث مشاوره مذهبی به صورت تخصصی آموزش داده شده‎اند که بانوان می‎توانند در ایام سال به مدارس برای انجام مشاوره مراجعه کنند.

خانم امیری مشاور خانواده و استاد سطح دو حوزه علمیه خواهران کرمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، در رابطه با فعالیت حوزه خواهران در نمایشگاه قرآن و عترت، گفت: به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران امسال غرفهای برای پاسخ به سؤالات شرعی و مشاوره در مقاطع سنی نوجوان یا بزرگسال در مسایل مختلف، مانند ازدواج، خانواده، ارتباط فرزندان با والدین و والدین با فرزندان در نمایشگاه قرآن و عترت برپا شد.

وی در رابطه با میزان تفاوت فعالیت حوزه خواهران در سال جاری نسبت به سالهای گذشته در نمایشگاه قرآن و عترت، افزود: در سالهای گذشته حوزه خواهران حضور فعالی در این نمایشگاه داشت و میطلبد با برنامهریزی برای سال آینده این برنامه هرچه بهتر برگزار گردد.

مشاور مذهبی حوزه علمیه خواهران در رابطه با اهمیت حضور حوزه خواهران در چنین نمایشگاههایی، اظهار کرد: حضور حوزه خواهران در چنین برنامههایی لازم و ضروری است. حوزه خواهران با حضور در این برنامهها به صورت چهره به چهره با بانوان ارتباط برقرار کرده و به سؤالات شرعی و نیازهای مشورتی آنان پاسخ میدهد.

وی ادامه داد: فضا و شلوغی  نمایشگاه برروی کمیت و کیفیت مشاورهها تاثیر گذاشته است که برای رفع این موضوع از مراجعه کنندگان تقاضا میشود برای ادامه مشاورهها به محلها و اساتید مشاوره در مدارس علمیه خواهران شهر کرمان مراجعه کنند.

استاد حوزه علمیه خواهران کرمان در رابطه با ارائه مشاوره در مدارس علمیه، افزود: در مدارس علمیه خواهران شهر کرمان افرادی برای بحث مشاوره مذهبی به صورت تخصصی آموزش داده شدهاند که  بانوان میتوانند در ایام سال به مدارس برای انجام مشاوره مراجعه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha