جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نیکویی

حوزه/ حجت الاسلام نیکویی گفت: با توجه به سردسیر بودن منطقه و فصل زمستان گروه وعاظ انقلابی برای تهیه کانکس اقدام به جمع آوری کمک‎های نقدی خیرین و مردم کرد که خوشبختانه تاکنون ۳۰ کانکس مجهز به تمامی امکانات خریداری و ان شاءالله تا آخر هفته جاری به منطقه زلزله زده کوهبنان ارسال خواهند شد.

حجت الاسلام زکریا نیکویی، معاون سازمان بسیج رسانه کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان از ارسال 30 کانکس به مناطق زلزله زده توسط گروه جهادی وعاظ و مبلغین انقلابی خبر داد.

وی ادامه داد: گروه جهادی وعاظ و مبلغین انقلابی متشکل از افراد با تخصصهای مختلف شامل روحانیون، پزشک، روانپزشک و افراد متخصص فنی میباشد که در راستای تحقق فرمان «آتش به اختیار» مقام معظم رهبری سعی بر کمک به مردم زلزلهزده داشته و در این راه از خیرین تهران و دیگر شهرها کمکهایی برای مردم زلزله زده مناطق مختلف جمع آوری و به آن مناطق ارسال کرده است.

مسوول گروه جهادی وعاظ و مبلغین انقلابی در رابطه به کمک به زلزله زدگان شهرستان کوهبنان، بیان داشت: با توجه به سردسیر بودن منطقه و فصل زمستان، گروه وعاظ انقلابی برای تهیه کانکس دست به جمع آوری کمکهای نقدی خیرین و مردم زد که خوشبختانه تاکنون توانستهایم 30 عدد کانکس مجهز به تمامی امکانات را خریداری کنیم.

وی در رابطه با توزیع کانکسها بین مردم کوهبنان گفت: اولویت اول ما تحویل کانکسها به زنان بی سرپرست و بد سر پرست شهرستان کوهبنان است که این افراد از قبل شناسایی شده و ان شاءلله تا آخر هفته جاری ارسال میشود.

حجت الاسلام نیکویی افزود: قطعاً این تعداد کانکس برای تمامی مردم زلزله زده کوهبنان کافی نیست و با برنامه ریزی که انجام شده قصد جمع آوری کمکهای بیشتر و خرید کانکس به جایی برسیم که دیگر هیچ یک از زلزلهزدگان بدون سرپناه نمانند.

معاون سازمان بسیج رسانه کشور افزود: آخر هفته جاری و با ارسال کانکسها به مردم، گروه وعاظ انقلابی در منطقه حاضر میشود و افراد متخصص گروه هریک با توجه به تخصص خود، به مردم زلزله زده خدمات رسانی میکنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha