شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله علما

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: در جمع دانش آموزان شهرستان گیلان‌غرب خواستار بازگویی شرایط قبل از انقلاب برای نسل جوانو ونوجوان از سوی معلمان و مربیان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ آیت‌الله مصطفی علما به مناسبت دهه فجر، با حضور  در دبیرستان نمونه دولتی امام صادق‌(ع) گیلانغرب، اظهار داشت: استقلال ملت ما بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

امام جمعه کرمانشاه افزود: باید برای دانش‌آموزان بازگو شود که قبل از انقلاب، ایران هیچ اختیاری از خود برای اداره کشور و ثروت‌های نفت و گازش نداشت، اما امروز تنها کشوری در دنیا که هیچ وابستگی به قدرت‌های بزرگ جهان ندارد ایران است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه ادامه داد: قبل از انقلاب نزدیک به 60 هزار مستشار آمریکایی در ایران حضور داشتند و همه مقدرات کشور از نیروهای مسلح تا وزارتخانه‌ها زیر نظر آن‌ها بودند.

آیت الله علما افزود: امام خمینی‌(ره) با  تنها سرمایه خود، یعنی اسلام ناب توانست طاغوت را از ایران اخراج کند  و ابرقدرت‌های شرق و غرب را در مقابل عظمت ملت ایران  متواضع کند

وی افزود ؛ علی‌رغم اینکه تمام ابر قدرتهای دنیا  متحد شدند تا این انقلاب به ثمر نرسد، اما امروز ایران یک ابر قدرت با اثر گذاری در معادلات سیاسی جهان است.  

امام جمعه کرمانشاه  یادآور شد: دانش‌آموزان این عصر  باید بدانند بزرگ‌ترین سرمایه ما آموزه های  اسلام است که می‌توان با اتکاء به آن آینده کشور را با  کمک شما  نونهالان و نوجوانان سربلند و با افتخار کند.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha