جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محفل انس با قرآن

حوزه/کارشناس فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریانی از مشهد مقدس برگزار می شود.

حجت الاسلام سید حمید موسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند با بیان اینکه به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، محفل انس با قرآن ویژه خانواده های طلاب و روحانیون بیرجندی برگزار می شود، گفت: این برنامه با هدف ایجاد فضای قرآنی و تشویق طلاب و روحانیون و معرفی الگوهای برتر قرآنی از امشب آغاز می شود.

وی افزود: این برنامه که از امروز آغاز شده و به مدت سه روز در بیرجند و شهرستان ها ادامه دارد، در ساعت ۱۸:۴۵ امشب در محل مدرسه علمیه رضویه برگزار خواهد شد.

کارشناس فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان جنوبی تصریح کرد: محفل انس با قرآن در بیرجند با حضور قاری برجسته استان جناب آقای محمدنژاد و همچنین حجج اسلام آقایان محمدی نیا به عنوان حافظ ممتاز و فاطمی منش قاری و ابتهال خوان از مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه این برنامه در سایر مدارس علمیه استان نیز اجرا خواهد شد گفت: صبح فردا ساعت ۸ صبح مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شهر خضری، ساعت ۱۰:۳۰ مدرسه علمیه جعفریه شهرستان قاین و ساعت ۳ بعد ازظهر مدرسه علمیه ثامن الائمه شهر حاجی آباد، میزبان این برنامه خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در روز چهارشنبه ۱۸ بهمن نیز ادامه خواهد داشت، اعلام کرد: صبح چهارشنبه در مدرسه علمیه جعفریه شهرستان سرایان و مدرسه خواهران شهرستان فردوس و بعدازظهر نیز در مدرسه علمیه ملاعبدالله بشرویه این محفل نورانی برگزار خواهد شد.

کارشناس فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: محفل انس با قرآن در بیرجند با حضور خانواده های طلاب و روحانیون و در سایر مدارس ویژه طلاب علوم دینی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha