سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام کمیلی

حوزه/رئیس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با بیان اینکه در فرمانداری های سه شهرستان خراسان جنوبی، نماز جماعت اقامه نمي شود که دلیل آن هم نبود اعتبار اعلام شده است!!، گفت: اگر نماز احیا شود همه فرایض دین احیا می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین حسین کمیلی صبح امروز در گردهمایی رابطین امور اقامه نماز دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: خداوند به ما توفیق اقامه نماز اول وقت به جماعت در سه وعده داده که باید قدر دان آن باشیم و به بهترین نحو استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نماز دعوت به زیبا ترین جلوه زندگی است، افزود: نماز بنا به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی فصلی از زندگی است که انسان در برابر آفریننده نیازهای عاشقانه خود را پرداخته و دل خود را صیقل می دهد.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی گفت: بندگان صالح و نیکوکار باید برای خود توشه ای داشته باشند و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، مدیران و مسئولان در نظام باید امکانات گسترده خود را برای دعوت به نماز فراهم کنند.

حجت الاسلام کمیلی اظهار کرد: روحانیت و مدیران همه در همه جا باید مخاطبان خود را به سمت نماز دعوت کنند و دعوت به نماز دعوت به زیباترین جلوه زندگی است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از همه ما فقط نماز خواندن را انتظار ندارد، اظهار داشت: مسئولان مومن در نظام اسلامی باید امکانات گسترده خود را در خدمت دعوت به نماز، قرار دهند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی گفت: متاسفانه در یکی از شهرستان های استان خراسان جنوبی، نماز جماعت در شهرداری تعطیل شده و وقتی دلیل آن را جویا شدیم، کمبود اعتبارات بیان شد!!

حجت الاسلام کمیلی تصریح کرد: در فرمانداری سه شهرستان خراسان جنوبی، نماز جماعت اقامه نمي شود که دلیل آن هم نبود اعتبار اعلام شده است!!

وی افزود: در ارزیابی های سال گذشته در بخش نماز در استان خراسان جنوبی خوب عمل شد و اما باید هنوز برای نماز بیشتر از این ها زحمت کشید.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر نماز احیا شود همه فرایض دین احیا می شود خاطرنشان کرد: همه دستگاه های ما در استان خراسان جنوبی پیام رهبر معظم انقلاب به اجلاس سراسری نماز را در محل های اقامه نماز خود نصب کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha