شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ربانی

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه با بیان اینکه برای رشد و ارتقای حوزه همه مسئولیم گفت: طلاب و روحانیون می‌توانند با ارائه پیشنهادهای مناسب خود به مرکز خدمات برای تحقق بهتر رسالتش کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین ربانی ظهر امروز در مراسم رونمایی از استقرار نظام پیشنهادهای طلاب و روحانیون، در مدرسه علمیه معصومیه قم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: دشمنان تلاش بسیاری کرده بودند که بر مسلمانان ایران چیره شوند ولی خداوند دست‌های آنها را قطع کرد و به ما عزت داد و اسلام و تشیع مجدداً در ایران جان گرفت.

وی بیان کرد: ما وظیفه داریم که نعمت‌های خداوند به ویژه انقلاب را به خوبی یاد کنیم و بشناسیم و قدردانی کنیم.

رئیس مرکز خدمات حوزه با بیان اینکه مرکز خدمات برای رسیدن به اهدافش نیاز دارد که پویا باشد، گفت: یکی از محورهای سازمان پویا، مخاطب محوری است و سازمان مخاطب محور بر اساس نیازها و پیشنهادی مطرح شده توسط مخاطبین برنامه‌های خود را تنظیم می‌کند.

وی ابراز داشت: طرح نظام پیشنهادها در داخل مرکز خدمات پیگیری شده و به نتایج خوبی رسیده است و در ادامه در تلاش هستیم این طرح را در مورد جامعه هدف مرکز نیز اجرا کنیم و در گام اول مدرسه علمیه معصومیه به صورت آزمایشی برای اجرای این طرح انتخاب شده است.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: ما اعتقاد داریم اگر موانع را از سر راه طلبه برداریم طلبه با دغدغه کمتری می‌تواند به تحصیل بپردازد و همین‌طور استاد نیز دغدغه کمتری در تدریس خواهد داشت و در نتیجه رسالت حوزه بهتر می‌تواند محقق شود.

وی با بیان اینکه برای رشد و ارتقای حوزه همه مسئولیم افزود: طلاب و روحانیون می توانند با ارائه پیشنهادهای مناسب خود به مرکز خدمات برای تحقق بهتر رسالتش کمک کنند.

انتهای پیام/313/30

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha