سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام آقاتهرانی

حوزه/ دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تاکید بر این که پشتیبانی جدی و عملی از ولایت فقیه ، لازمه حل مشکلات کشور است تصریح کرد: روی سخن ما با برخی مسئولان است که به جای دنیاطلبی ، صادقانه و مخلصانه به مردم خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقا تهرانی ، دوشنبه شب طی سخنانی در سلسله نشست های ویژه بزرگداشت دهه مبارک فجر که در مسجد امام رضا(ع) پردیسان قم برگزار شد با بیان این که باید قدردان نعمت ولایت فقیه در کشورمان باشیم، ابراز داشت: حقیقتاً اگر ما از داشتن نعمت رهبری بی بهره بودیم ، معلوم نبود کشور ما چه وضعیتی پیدا می کرد و اجانب و بیگانگان چگونه بر آن سیطره پیدا می کنند ، کما این که در زمان طاغوت خوب به خاطر داریم که ایران ما وابسته به آمریکا و غرب بود.

وی افزود: به گفته دوست و دشمن ، مقام معظم رهبری حتی یک نقطه خاکستری هم ندارد چه برسد به نقطه سیاه و هر چقدر که دشمنان و برخی ایادی داخلی آن ها کوشیدند ایشان را تخریب کنند و محبوبیت فوق العاده ایشان بین مردم را خدشه دار سازند، نتوانستند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر این که رهبر معظم انقلاب حقیقتاً ستون خیمه محکم ایران اسلامی است، گفت: امروز محوری ترین هدف دشمن، زدن رهبری و این جایگاه عظیم وبرجسته است و لذا انقلابیون باید بیش از هر چیز این ستون خیمه را حفظ و تقویت کنند تا به این وسیله بتوان جلوی تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن را گرفت و از اسلام و انقلاب و نظام دفاع کرد.

وی در ادامه با اشاره به تهدیدهای فضای مجازی برای افراد و به خصوص خانواده های ایرانی بیان داشت: امروز یکی از برنامه های اصلی دشمن این است که از طریق فضای مجازی به دنبال نفوذ فرهنگی و رخنه در خانواده های ایرانی است تا آن چه را خود می خواهد در این مسیر محقق سازد.

وی اضافه کرد: پیشتر از این مقام معظم رهبری به اعضای شورای عالی فضای مجازی ابلاغیه و فرمان دادند که تولید فضای ملی مجازی باید داشته باشید تا فرزندانمان در زمین خودمان بازی کنند نه در زمین آمریکایی ها و صهیونیست ها ولی متاسفانه دولتمردان ما در این زمینه هیچ کار مفیدی تاکنون نداشته اند و گویا برایشان قضیه مهم و جدی هم نیست.

وی همچنین ضمن هشدار به نسل جوان و دلسوزان انقلابی مبنی بر این که اگر حواس پرتی داشته باشید، انقلاب را از شما می گیرند، تصریح کرد: با همه ایرادها و نواقصی که اکنون در قواس سه گانه وجود دارد اما دشمن در نهایت همه مشکلات را به رهبر معظم انقلاب مربوط می می کند و به دنبال القای این اندیشه در بین نسل جوان است تا رهبری و نظام اسلامی را تخریب کنند.

حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی گفت: امروز به خصوص دولتمردان و مسئولان کشور می بایست پاسخی قانع کننده به کاستی ها و مشکلات اقتصادی بدهند نه مقام معظم رهبری که همواره فریاد اقتصاد مقاومتی را برای پیشرفت بهتر این کشور و موفقیت نسل جوان داشته اند و دغدغه شان حل مشکلات مردم است.

وی افزود: با کمی اندیشه و تعقل می توان به خوبی دریافت که دستگاه ولایت فقیه سالم ترین چیزی است که در نظام ما وجود دارد و لذا باید قدر آن را بدانیم.

 دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تاکید بر این که ما اگر به طور جدی و عملی پشتیبان ولایت فقیه باشیم نواقص و مشکلات موجود در کشور به تدریج مرتفع می شود، خاطرنشان کرد: دولتمردان و مسئولان باید قدر مسئولیت خود را بدانید، چرا که این فرصتی است که به برکت خون مطهر شهدا و نهضت امام راحل و هدایت های مقام معظم رهبری نصیبشان شده و لذا به جای پرداختن به حواشی غیرضروری و دنیا طلبی می بایست خالصانه و صادقانه به مردم خدمت کنند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha