پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
افراد ناشناس قصد به آتش کشیدن مسجدی را در هند داشتند

حوزه/روز گذشته افراد ناشناس به مسجدی در منطقه کاسگنج در اوتارپرادش هندوستان حمله کرده و در تلاش ناموفقی قصد به آتش کشیدن این مسجد را داشتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از هندوستان تایمز ، افراد ناشناس درب مسجدی را در اوتارپرادش هندوستان به آتش کشیدند.

رسانه های محلی اعلام کردند، افراد ناشناسی به مسجدی در منطقه شهر کاسگنج در اوتارپرادش حمله کرده و تلاش داشتند این مسجد را به آتش بکشند. به گفته یک افسر پلیس این حمله در نزدیکی ساعت 4:30 صبح روز دوشنبه اتفاق افتاده است.

نیروهای پلیس محلی و گردان ذخیره به محل فرستاده شدند. خوشبختانه کسی در این حادثه آتش سوزی آسیب ندید، اما درب ورودی مسجد دچار خساراتی شده است. ساکنان محلی به پلیس برای خاموش کردن آتش یاری دادند و شکایتی علیه عاملان این حادثه انجام گرفت.

در پی این حادثه مغازها در منطقه تعطیل شده و گشت پلیس در ناحیه افزایش پیدا کرده است.

این افسر پلیس افزود: امنیت به منطقه بازگشته و نیروهای پلیس در جستجوی یافتن خاطیان هستند.

ماموران ارشد پلیس اعلام کردند که وضعیت را تحت کنترل دارند و هنوز حادثه خشونت آمیزی که منجر به مجروح یا کشته شدن ساکنین شود در منطقه رخ نداده است.

لازم به ذکر است درگیری ها در این منطقه در پی کشته شدن یک جوان هندی در مراسم روز جمهوری شدت گرفت. گروهی اسلام ستیزان هندی گفته بودند که مسلمانان «حس وطن دوستی» ندارند که این سبب بروز خشم در میان اعضای جامعه اسلامی شده بود.

تلاش برای آتش زدن مسجدی در 5 روز آرامش پس از تنش ها اتفاق افتاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha