پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 439851
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
خبر گزاری حوزه

حوزه/ فراخوان مقاله «همگام با خورشید» ویژه حجت الاسلام و المسلمین اسماعيل فردوسی پور از سوی مدرسه علمیه الزهرا(س) فردوس اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، فراخوان مقاله «همگام با خورشید» ویژه حجت الاسلام و المسلمین مرحوم اسماعيل فردوسی پور، از سوی مدرسه علمیه الزهرا(س) فردوس اعلام شد.

محورهای فراخوان شامل عناوینی چون: از تولد تا هجرت به نجف اشرف، در جوار امیرالمومنین(ع)، همراه با آفتاب در پرواز انقلاب، در مسند مسئولیت، مدافع خستگی ناپذیر ولایت و شیفته زادگاه خویش می باشد.

شاخص های آثار ارسالی نیز این گونه اعلام شده است که تعداد صفحات مقاله دست کم 15 صفحه با فونت badr و Bnazanin در اندازه 12 و هر مقاله دارای چکیده، فهرست مطالب، مقدمه، متن اصلی و فهرست منابع باشد.

علاقمندان می توانند تا 30 فروردین 1397 آثار خود را به دبیرخانه این فراخوان به نشانی خراسان جنوبی، شهرستان فردوس، خیابان ابن سینا، مدرسه علمیه الزهرا(س)، واحد پژوهش ارسال کنند و برای کسب اطلاع بیشتر با شماره 05632730792 تماس بگیرند.

گفتنی است، طبق شنیده ها، همایش بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام و الملسمین فردوسی پور در یکی از روزهای سالروز درگذشت و یا هفتم تیرماه ۱۳۹۷ خواهد بود.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha