سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
برند تجاری انگلیسی «البسه مردانه اسلامی» به بازار ارائه می دهد

حوزه/ یک برند تجاری در انگلیس که البسه مردانه چون عبا و دشداشه طراحی و به بازار ارائه می دهد، امسال تصمیم گرفته برای نخستین بار در «هفته لباس اسلامی» لندن شرکت کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، یک برند تجاری در انگلستان «البسه مردانه اسلامی» شامل لباس های سنتی اسلامی و عربی چون عبا و دشداشه طراحی کرده و به بازار ارائه می دهد. این برند تجاری برای نخستین بار در «هفته لباس اسلامی» در لندن، اعلام کرده به سبب بالا بودن تقاضا، قصد دارد در هفته «لباس اسلامی» لندن شرکت کند.

عقیل دسای، بنیانگذار این مؤسسه در شهر بلکبرن انگلستان در خصوص طراحی لباس های سنتی و اسلامی برای اعراب در  انگلستان گفت: ما طرحی را آغاز کردیم تا براساس آن مردان مسلمان در این پوشاک احساس راحتی داشته باشند و تصور نکنند چون عبای بلند عربی به تن دارند، به جامعه تعلق ندارند.

دسای افزود: این پروژه مثل یک بیانیه می باشد. که براساس آن مردان مسلمان بتوانند خودشان را با پوشاک اسلامی معرفی کنند.

وی با بیان اینکه قصد دارد در هفته «لباس اسلامی» در اواخر این ماه در لندن شرکت کند گفت: فروشگاه های ما شاهد افزایش تقاضا برای پوشاک سنتی -  اسلامی اسلامی بوده است و مردان مسلمان هر ساله بیشتر خواهان این البسه هستند.

به گفته وی، این شرکت در سال 2017 ، موفق به فروش 20 هزار دست لباس شده است و انتظار می رود فروش این البسه در سال 2018 به 29 هزار دست برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha