جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غبار روبی

حوزه/مسئولان و طلاب مدرسه علمیه بقیة الله (عج) شهرستان آشخانه مزار شهدای گمنام این مدرسه را غبارروبی کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، مسئولان و طلاب مدرسه علمیه بقیة الله (عج) شهرستان آشخانه صبح امروز مزار شهدای گمنام این مدرسه را غبارروبی و بار دیگر با شهدا تجدید میثاق کردند.

همچنین مسئولان و طلاب مدرسه علمیه بقیه الله (عج) شهرستان آشخانه در مراسم غبار روبی مزار شهدای گمنام مدرسه علمیه بقیه الله (عج) آشخانه مراسم زیارت عاشورا نیز برگزار کردند.

مدیر مدرسه علمیه بقیة الله (عج) شهرستان آشخانه در این مراسم با بیان اینکه شهدای عزیز در محضر خدای متعال و عندربهم یرزقون هستند، گفت: شهدا نزد خداوند متعال روزی دارند که منظور روزی معنوی است.

حجت‌الاسلام حسن كرابی اظهار داشت: شهید نظر به وجه الله می‌کند، یعنی قبل از انجام هر کاری و گرفتن هر تصمیمی باید ببینیم نظر خداوند چیست و ثانیا اینکه کارها فقط برای رضای خداوند انجام گیرد.

وی با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا وظیفه عمومی است، گفت: ملت ایران فداکاری و از جان‌ گذشتگی شهدا در برابر بدخواهان نظام را از یاد نخواهند برد و تا ابد دنباله‌رو راه پرارزش آن‌ها خواهند بود.

مدیر مدرسه علمیه بقیة الله (عج) شهرستان آشخانه با اشاره به اینکه شهدا برای ما حریت و آزادگی را به ارمغان آوردند و ما هم باید پاسدار راه و روش آن‌ها باشیم، تصریح کرد: پیشرفت‌های کنونی و آرامش حاصل‌شده در کشور را مدیون فداکاری و ازجان‌گذشتگی شهدا هستیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha