جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست هماهنگی بین بخشی دانشگاه ها و حوزه های علمیه شهرستان یزد

حوزه / فراخوان جذب سفیران سلامت دانشجویی در دانشگاه ها و حوزه های علمیه و در نظر گرفتن برنامه های آموزشی مناسب برای منتخبان این طرح، از مصوبات نشست هماهنگی بین دانشگاه ها و حوزه علمیه یزد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، صبح امروز نشست هماهنگی بین دانشگاه ها و حوزه های علمیه شهرستان یزد با حضور معاونین فرهنگی آنها در مرکز بهداشت شهرستان یزد تشکیل شد.

 دکترمحمد علی جعفری، معاون اجرایی مرکز بهداشت شهرستان یزد، در آغاز نکاتی پیرامون اهمیت تشکیل شورای ارتقای سلامت و نقش سفیران دانشجویی در بالا بردن سطح سواد جامعه و ارتقاء سلامت دانشجویان و کارکنان بیان کرد.

سپس دستورالعمل و روند اجرای برنامه مزبور، توسط کارشناس مسئول واحد اموزش سلامت توضیح داده شد و در جریان این نشست حضار نظرات خود را در زمینه اجرای برنامه اظهار داشتند.

گفتنی است فراخوان جذب سفیران سلامت دانشجویی در دانشگاه ها و حوزه های علمیه بزودی انجام و برای سفیران سلامت دانشجویی منتخب، برنامه های آموزشی مناسبی طبق نیاز در نظر گرفته شود.

لازم به ذکر است در این طرح؛ نزدیک ترین مرکز خدمات جامع سلامت به آن دانشگاه و حوزه، موظف به انجام اقدامات و هماهنگی های مربوطه خواهند بود. 

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha