جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ باید بدانیم، دشمن همیشه دشمن است و برای فریب و گمراهی، گاهی در لباس دوست وارد می شود؛ همه در اغتشاشات دیدند که چگونه برخی جوانان ساده لوح را فریب دادند و خود تماشا گر ماجرا شدند و از مشکلات به نفع خود بهره بردند.

به گزارش خبرنگارخبر گزاری «حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار  جمعی از مسئولان شهر کهک  قم بر خدمت صادقانه و دلسوزانه تاکید کردند و با هشدار نسبت به مسئله فضای مجازی، گفتند: خطر فضای مجازی در همین اغتشاشات اخیر مشخص شد.

معظم له بیان داشتند: در این ماجرا، بعضی از جوانان گرفتار همین فضای مجازی شده و فریب خوردند و ناخواسته وارد اغتشاشات گردیدند و مشکلاتی را برای خود و نظام  ایجاد کردند.

ایشان افزودند: باید بدانیم، دشمن همیشه دشمن است و برای فریب و گمراهی گاهی در لباس دوست وارد می شود، و  همه در اغتشاشات دیدند که چگونه جوانان ساده لوح را فریب دادند و خود تماشا گر ماجرا شدند و از مشکلات به نفع خود بهره بردند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه پیروی از دین و ولی فقیه، می تواند جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی را بگیرد، تاکید کردند: باید آحاد ملت و مسئولین پیرو ولی فقیه باشند، مطیع و گوش به فرمان بوده تا از  هر لحاظ شاهد پیشرفت جامعه باشیم.

 

۴۰/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha