پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار مؤسسات قرآنی و هیأت های مذهبی با امام جمعه قائمشهر

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با بیان این که دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان احساسات استکبارستیزانه ملت ایران است، گفت: باید تلاش کنیم تا ارزش های انقلاب هر روز در جامعه بیشتر تقویت شود چون راه مقابله هجمه های دشمن تقویت همین ارزش های اصیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار هیئات های مذهبی و قرآنی شهرستان قائمشهر با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی برخاسته از مساجد و حوزه های علمیه بوده است.

وی با بیان این که مساجد، حوزه های علمیه و مراکز دینی خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی ایران است، افزود: انقلاب اسلامی با ندای زیبای الله اکبر شکل گرفت و این مسأله باید استمرار پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی از ایام الله دهه فجر به عنوان فرصتی برای تجدید میثاق مردم با انقلاب و آرمان های امام راحل عنوان کرد و بیان داشت: این مردم نشان دادند برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن مقتدرانه در صحنه حضور دارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از انقلاب اسلامی به عنوان یک معجزه الهی یاد کرد و با بیان این که این ایام گرامیداشت بزرگترین معجزه الهی در این روزگار است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در ایام بار دیگر نشان می دهند که همچنان در خط امام و رهبری قرار دارند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که انقلاب اسلامی صدای مظلومان تاریخ است، بیان داشت: دهه فجر صدای فطرت امت مظلوم است که پایه های کاخ های استکباری را لرزاند و به با بیداری مستضعفان به آنان انگیزه ایستادگی در برابر ظلم ظالمان را داد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که تا پیش از پیروزی انقلاب ناامیدی و یأس در کشور موج می زد، خاطرنشان کرد: اما انقلاب اسلامی روزنه امید را نه تنها در بین مسلمانان بلکه در بشریت ایجاد کرد.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که انقلاب اسلامی موجب بیداری ملت های جهان علیه ظلم و استبداد شد، تصریح کرد: یکی از دلایل دشمنی نظام استکباری با ملت ایران نیز همین است و تلاش می کند اثرگذاری گفتمان انقلاب را در جهان به حداقل برساند.پ

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که دین، رهبری آگاه و همچنین حضور در صحنه مردم مهم ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: امروز نیز همین سه رکن مهم و اساسی عامل بقا و ماندگاری انقلاب و نظام دینی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی را به عنوان الگوی برجسته در جهان معرفی کرد، تصریح کرد: امروز گفتمان انقلاب اسلامی مورد توجه بسیاری از ملت های جهان قرار گرفته و همین مسأله موجب ناراحتی و هراس دشمنان شده است.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که دشمن هر چه در توان داشت برای نابودی انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته به کار گرفت، بیان داشت: ترور، تهدید، تحریم، جنگ و فشارهای اقتصادی تنها گوشه ای از تلاش های مذبوحانه غربی ها علیه ملت ایران است که همه این توطئه ها با ایستادگی و مقاومت ملت ایران خنثی شد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که نظام سلطه تلاش کرد تا دین از جامعه ایران کنار گذاشته شود، تصریح کرد: آنها به خوبی می دانند که اسلام ناب برای ملت ایران اقتدار آفرین و عزت بخش بوده و به همین دلیل به دنبال دین زدایی در کشورمان هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که صیانت از انقلاب اسلامی مهم ترین وظیفه آحاد جامعه است، گفت: هر ایرانی به سهم خود باید از این انقلاب و دستاوردهای آن حراست کند.

امام جمعه قائمشهر خاطرنشان کرد: دهه فجر تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه های زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که ظلم ستیزی و استکبار ستیزی را مهم ترین شاخصه انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر با همین شاخصه و ویژگی در برابر توطئه دشمنان و بدخواهان ایستاده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ملت ایران اسلامی با رویکرد استکبارستیزانه خود در برابر زیاده خواهی های نظام استکبار ایستاده است، تصریح کرد: این ملت نشان داد که برای حفظ انقلاب و نظام از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی معنویت و استقلال را در جهانیان طنین انداز کرد، بیان داشت: امروز بسیاری از ملت های جهان در سایه همین معنویت و استقلال حاصل از انقلاب خود را از ظلم و ستم حکام دیکتاتور رهایی دادند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان احساسات استکبارستیزانه ملت ایران است، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا ارزش های انقلاب هر روز در جامعه بیشتر تقویت شود چون راه مقابله هجمه های دشمن تقویت همین ارزش های اصیل است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود با تأکید بر این که ملت ایران هیچ گاه زیر بار حرف زور مستکبران جهان نخواهند رفت، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران همواره با تمام وجود پای انقلاب خود و آرمان های آن ایستاده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha