جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسؤول مدرسه علمیه سفیران هدایت بابل

مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با بیان این که مرجعیت شیعه همواره از یک نقش محوری در جامعه اسلامی برخوردار بوده است، افزود: مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی همواره پشت سر مرجعیت دینی در دفاع از اسلام و انقلاب گام برداشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام حسین تقی پور، مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل، امروز در مراسمی که به مناسبت ایام الله دهه فجر در این مدرسه علمیه برگزار شد به ضرورت های انقلابی بودن و انقلابی ماندن اشاره کرد و گفت: وظیفه امروز ما میراث داران انقلاب در دهه چهارم انقلاب اسلامی بسیار سنگین است و باید با محور قرار دادن در چهار موضوع آن را ادا کنیم.

وی با اشاره به این که درد امروز جامعه ما هم‌افزایی دشمنان داخلی و خارجی آگاه و با تجربه و دوستان نا آگاه بی‌دغدغه است،  افزود: این درد بزرگی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر روی آن تأکید کردند.

حجت الاسلام تقی پور با بیان این که ملت بزرگ ایران همواره حضوری مقتدرانه در صحنه دفاع از انقلاب داشتند، بیان داشت: هیچ گاه این ملت علیرغم همه مشکلات و سختی ها از مسیر اصلی خود که همان دفاع از انقلاب و آرمان های آن بود فاصله نگرفته است.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با اشاره به نقش پررنگ مرجعیت دینی در پیروزی نهضت انقلاب اسلامی گفت: مردم با اعتمادی که علما و مراجع دینی داشتند همراه آنها در دفاع از دین و انقلاب حرکت کردند و رژیم طاغوت را سرنگون کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مرجعیت شیعه همواره از یک نقش محوری در جامعه اسلامی برخوردار بوده است، افزود: مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی همواره پشت سر مرجعیت دینی در دفاع از اسلام و انقلاب گام برداشتند.

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به این که تخریب و تضعیف چهره مرجعیت دینی شیعه را یکی از اهداف و توطئه های دشمنان عنوان کرد و گفت: اما هوشیاری، بصیرت و پشتیبانی مردم از مرجعیت دینی و علمای شیعه مانع تحقق توطئه های دشمنان شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با بیان این که امام خمینی(ره) با سخنان خود توانستند مردم را با نهضت انقلاب همراه کنند، افزود: این مردم چهار دهه است که همچنان مدافع حقیقی این نظام و انقلاب هستند و لحظه ای در پشتیبانی و حراست از انقلاب کوتاهی نکرده اند.

وی با اشاره به این که ملت ایران چه قبل و چه بعد از پیروزی انقلاب پشتیبان روحانیت و مرجعیت دینی بودند، خاطرنشان کرد: ویژگی های روحانیت شیعه موجب ایجاد یک پیوند عمیق معنوی میان مردم و مرجعیت دینی شده است.

حجت الاسلام تقی پور با بیان این که رهبری روحانیت در نهضت انقلاب اسلامی موجب حضور در مردم و همراهی با نهضت شد، تصریح کرد: اگر حضور و رهبری مرجعیت دینی نبود نهضت به نتیجه مطلوب نمی رسید.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با تأکید براین که همراهی و حضور مردم مهم ترین عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی در چهار دهه اخیر بوده است، خاطرنشان کرد: روحانیت شیعه همواره در برابر اسلام و انقلاب وظیفه مند عمل کرده و هیچ گاه رسالت خود را فراموش نکرده است.

وی با بیان این که روشنگری های روحانیت شیعه موجب تزلزل و سست شدن پایه های نظام طاغوتی شد، بیان داشت: روحانیت با بهره گیری از ظرفیت های تبلیغی خود توانستند با همراه کردن مردم با نهضت، بساط ظلم و استبداد را از ایران برچیدند و انقلابی دینی و اسلامی را پایه گذاری کنند.

حجت الاسلام تقی پور در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امروز دشمن با بهره گیری از ظرفیتی که علم و تکنولوژی ایجاد کرده تلاش می کنند انقلاب و نظام اسلامی را با چالش هایی مواجه کنند، گفت: نباید بگذاریم باور و اعتقاد نسل جوان به گفته و بافته‌های دروغین معاندان انقلاب معطوف شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه ناآگاهی و فقر اطلاعاتی موجب سوق یافتن نسل جوان جامعه به سوی دروغ پراکنی های رسانه های بیگانه شده است، افزود: باید نسبت به آگاهی بخشی به نسل جوان در خصوص انقلاب و همچنین وضعیت قبل از انقلاب پرداخته شود.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با بیان این که قدرت عملیات روانی دشمن در مدیریت افکار عمومی جامعه به ویژه نسل جوان بالا است، ادامه داد: باید به گونه ای عمل شود که نقاط ضعف موجود در این قسمت به حداقل ممکن برسد.

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به این که متأسفانه نابسامانی‌ها، سوء مدیریت ها، ولایت گریزی‌ها دردهای جامعه را افزایش داده است، خاطرنشان کرد: وجود چنین مسائلی در یک جامعه اسلامی با اصول انقلاب در تضاد است و همین موضوعات موجد دلسردی مردم می شود.

امام جمعه گتاب بابل با بیان این که امروز بخش مهمی از برنامه های دشمنان در جهت دلسرد کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی خلاصه شده است، افزود: دشمنان با نادیده گرفتن خدمات و دستاوردهای انقلاب در این چهار دهه اخیر تلاش می کند تا برخی نقاط ضعف موجود در کشور را برای مردم بزرگ نمایی کند.

حجت الاسلا تقی پور با اشاره به این که باید دستاوردهای انقلاب و خدماتی که این سال ها به جامعه ارائه شده به طور دقیق برای مردم تبیین شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه وجود برخی شبهات در جامعه که ساخته و پرداخته معاندان انقلاب است موجب بروز برخی بی اعتمادی مردم نسبت به مسؤولان را فراهم کرده است.

وی با تأکید براین که امروز یکی از وظایف مسؤولان کشور تنویر افکار عمومی است، بیان داشت: باید به شبهات احتمالی در خصوص انقلاب و خدمات ارزشمند آن پاسخ مناسب داده شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز آحاد جامعه باید با شاخص های ولایت حرکت کنند، گفت: حرکت در مسیری که ولی فقیه مشخص کرده اند، جامعه را در مسیر رشد و شکوفایی رهنمون می سازد.

حجت الاسلام تقی پور با تأکید براین که برخی ها در داخل کشور با خدشه دار کردن خدمات و دستاوردهای انقلاب تلاش می کنند رژیم گذشته را تطهیر کنند، تصریح کرد: کسانی که این گونه اقدامات را انجام می دهند به طور حتم در جبهه دشمن قرار دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha