شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تشییع پیکر شهید مصطفی علمدار

پیکر جانباز شهید سید مصطفی علمدار صبح امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در ساری تشییع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، پیکر جانباز شهید سید مصطفی علمدار صبح امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در ساری تشییع شد.

بر اساس این گزارش؛ آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران بر پیکر این شهید هشت سال دفاع مقدس نماز اقامه کرد.

این گزارش می افزاید؛ امروز مردم ساری سنگ‌تمام گذاشتند و با همه وجود در برابر عظمت و رشادت‌های جانبازان انقلاب اسلامی سرتعظیم فرود آورند و در زیر تابوتش فریاد الله‌اکبر سر دادند و با حضورشان از ایادی کفر اعلام برائت کردند.

مراسم تشییع پیکر شهید سیدمصطفی علمدار صبح امروز از مسجد جامع ساری آغاز و در مصلی شهرستان ساری نماز بر پیکر این شهید اقامه شد و در نهایت در گلزار شهدای ساری به جمع دوستان شهیدش پیوست.

 سید مطصفی علمدار جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس بود که در سال 1365 به درجه رفیع جانبازی نائل شده بود و پس از بیش از سه دهه تحمل درد و مشقت عصر روز گذشته 15 بهمن‌ماه، ملکوتی شد.

این گزارش می افزاید؛ نماینده ولی فقیه در مازندران، استاندار مازندران و بسیاری از شخصیت های کشوری و استانی در پی شهادت این جانباز ۷۰ درصد هشت سال دفاع مقدس پیامی صادر کردند.

گفتنی است؛ مراسم وداع با پیکر این شهید شامگاه گذشته بعد از نماز مغرب و عشا با حضور گسترده مردم به ویژه نماینده ولی فقیه در مازندران در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha