چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام عباسی

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با بیان اینکه امروز نقش بانوان در جامعه بیشتر از خانواده شده است، گفت: این زنگ خطری برای جامعه است و بانوان باید نقش اصلی خود را در تربیت فرزندان و در خانواده ایفاء کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی،  امروز در جمع کارکنان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان قزوین با اشاره به اینکه همه هجمه‌ها و نقشه‌های دشمنان به سمت ستون اصلی نظام یعنی ولایت فقیه است، اظهارکرد: نقش و تدابیر رهبری است که جامعه را از مشکلات و کج روی‌ها نجات می‌دهد.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: بازخوانی گفتار حضرت فاطمه زهرا (س) درباره نقش ولایت فقیه در مدیریت جامعه اسلامی می‌تواند جامعه اسلامی را از بسیاری از مشکلات رهایی بخشد.

وی، درباره تحکیم خانواده اشاره وبیان داشت: اگر می‌خواهیم زندگی سعادتمندانه و خانواده موفقی داشته باشیم باید به زندگی اهل بیت (ع) پرداخته و سبک و شیوه زندگی آن بزرگواران را الگوی خود قرار دهیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین  با بیان اینکه امروز نقش بانوان در جامعه بیشتر از خانواده شده است، خاطرنشان کرد: این زنگ خطری برای جامعه است و بانوان باید نقش اصلی خود را در تربیت فرزندان و در خانواده ایفاء کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی ناهنجاری‌ها در جامعه را نتیجه کم رنگ شدن نقش بانوان در خانواده‌ها دانست و خاطرنشان کرد: با بازخوانی گفتار نورانی حضرت فاطمه زهرا (س) درباره نقش بانوان در خانواده برای دختران و بانوان می‌توانیم بر این مشکلات غلبه نماییم.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: مشکلات و ناهنجاری های جامعه نتیجه دوری از فرهنگ اسلامی است و اگر در جامعه شاهد برخی ناهنجاری ها هستیم برای ریشه کن کردن آن باید  به سبک زندگی اهل بیت (ع) متوسل شویم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب از تمامی حربه ها و ترفندها برای ریشه کن کردن اسلام استفاده کرده و امروز با برنامه ریزی های مختلف در تلاشند ما را از فرهنگ اسلامی دور نمایند بیان داشت: حضرت فاطمه زهرا (س)  تا روز قیامت الگوی ماست و اگر زیر چتر فرهنگ اسلامی حرکت کنیم، دشمنان در رسیدن به اهدافشان ناکام می‌مانند.

مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا، ‌گفت: شهدا در برهه ای از زمان  به ندای رهبر و مقتدای خود لبیک گفتند و در نهایت اخلاص ملکوتی شدند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha