چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام اسلامی

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت:ظرفیت دفاع از آرمان ملی و دفاع از کیان انقلاب در روحیه همه مردم ایران وجود دارد و در هیچ شرایطی روحیه عزت و شرافتمندی ملت در برابر دشمن تضعیف نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، ظهر امروز در جمع اعضای حلقه های صالحین خواهران شهرک شریف آباد ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر، گفت: ملت ایران اسلامی پای ارزش های انقلابی و الهی ایستاده و امروز در مناطق مختلف کشورقرآن ترویج می شود..

وی ادامه داد: دشمن در این سالها توطئه های بسیاری برای زمین گیر کردن انقلاب اسلامی به کار بست، اما لطف خداوند و هوشیاری مردم و وحدت و یکپارچگی ملت ایران موجب شد این کشور با پیروی از رهبری انقلاب، با صلابت به پیش برود.

عضو خبرگان رهبری اظهار کرد: قرآن در تمامی زمینه های بشری حرف و پیام دارد و هرجا به رهنمودهای قرآنی توجه و عمل کنیم در مسیر زندگی خود موفق خواهیم بود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان اتاکید کرد و گفت: ملت ایران با رهبری مقتدرانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب درسالهای اخیر امتحان خودش را در برابر تهدیدهای دشمن پس داده است.

امام جمعه شهرستان تاکستان با تاکید بر ضرورت بصیرت افزایی، تصریح کرد: دشمن می خواهد با گفتن سخن های دوپهلو ذهن مردم را به سمت خود جلب کند، لذا باید هوشیار باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی افزود: ظرفیت دفاع از آرمان ملی و دفاع از کیان انقلاب در روحیه همه مردم ایران وجود دارد و در هیچ شرایطی روحیه عزت و شرافتمندی ملت در برابر دشمن تضعیف نخواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha