پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام محمد بارانی - مهدیشهر

حوزه/ امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی و خون شهیدان در دنیا سربلند هستیم، گفت: حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکر نعمت انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام محمد بارانی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید بررسی کنیم چه بوده‌ایم و چه گشته‌ایم، امروز امر و فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر امیدآفرینی در جامعه است و وجه مثبت بین‌المللی ایران در جهان به جهت انقلاب شکوهمند اسلامی بسیار زیاد است.

امام جمعه مهدی‌شهر تصریح کرد: درگذشته ما را به نام کشوری وحشی می‌شناختند و آمریکایی ها از ایران حق توحش می‌گرفتند، اما امروز در دنیا به‌واسطه رهبری ولی‌فقیه، ابهت پوشالی آمریکا گرفته‌شده و لانه جاسوسی خراب و هلی‌کوپترها در صحرای طبس نابودشده و همه این‌ها موجب هراس دشمن می‌شود و ازنظر اقتصادی در کشور پیشرفت‌های اقتصادی زیادی داشتیم.

وی افزود: امروز از وجود برکت خون شهدا پیشرفت زیادی در فن‌آوری موشکی داشته‌ایم که از افتخارات ما با وجود شهدای علمی است و در دنیا سربلند هستیم، این‌ها از برکت نظام اسلامی ماست.

حجت‌الاسلام بارانی با بیان اینکه از نگاه بنده که از ۱۷ سالگی در نظام بوده‌ام و یک‌بار توسط ساواک دستگیرشده‌ام یکی دیگر از برکات انقلاب را انقلاب فرهنگی در جهان و ایران میدانم، خاطرنشان کرد: امروز از برکت انقلاب ما ۳۰۰ دانشجوی معتکف داریم اما در دوران شاه یک دانشجو نمی‌توانست حتی نماز بخواند، امام (ره) از جوانان مشروب‌خوار و خلاف‌کار و گناهکار یک رزمنده و درنهایت یک شهید ساخت، امروز به برکت انقلاب بسیاری از مسلمانان شیفته شهادت شده‌اند، جوانان زیادی عارف و عاشق شده و خود را پیداکرده‌اند.

وی افزود: امروز حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بنا به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است و شکر این نعمت گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha