جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ پیاده‌روی طلاب مدرسه علمیه رضویه تا  گلزار شهدای بیرجند

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با درخواست از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مبنی بر جمع آوری نشانه های کرامات شهدا، گفت: کرامات شهدا و ارتباطات آنان با دیگران را در سطح کشور و استان جمع آوری کنید، چرا که این حجتی برای صدق کلام پروردگار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی امروز پیش از ظهر امروز در نشست با اعضای ستاد استقبال از شهدای گمنام با اشاره به ورود با خیر و برکت شهدا به استان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم به آنچه که وظیفه همه ما است عمل کنیم و برای این منظور توفیق از ما سلب نشود.

وی افزود: مشخص است که این تنها پیکر شهدا نیست که به استان ما وارد می شود، بلکه روح شهدا نیز همراه این پیکرها هستند به این استان وارد می شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به جایگاه رفیع شهدا در نزد خداوند اشاره کرد و گفت: خداوند درخصوص شهدا در قرآن می‌فرماید «هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند».

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: شهدا از جانب خداوند کراماتی دارند و این بارها اتفاق افتاده است.

وی با درخواست از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مبنی بر جمع آوری نشانه های کرامات شهدا، گفت: کرامات شهدا و ارتباطات آنان با دیگران را در سطح کشور و استان جمع آوری کنید، چرا که این حجتی برای صدق کلام پروردگار می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: وجود این کرامات به صورت عینی برای بسیاری از اشخاصی که به این موضوع باور ندارند، سبب رویش ایمانی تازه می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha