شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام نجفی

حوزه/ حجت الاسلام نجفی گفت: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی، ایران الگوی جدیدی در ادبیات اداره کشورها را معرفی می کرد، از این رو دشمنان هم در صدد نا موفق نشان دادن این الگوی عدالت خواه بوده و هستند.

حجت الاسلام مجتبی نجفی مدیر مدرسه علمیه ملایر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به ایام الله دهه فجر، گفت: ایران اسلامی در این ایام مملو از شور و نشاط انقلابی است.

وی ادامه داد: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی، ایران الگوی جدیدی در ادبیات اداره کشورها را معرفی می کرد، از این رو دشمنان هم در صدد نا موفق نشان دادن این الگوی عدالت خواه بوده و هستند.

استاد حوزه علمیه همدان مطرح کرد: این ایام فرصت مناسبی است تا نقاط قوت و ضعف کشور اسلامی را رصد کرده تا با تقویت بیشتر نقاط قوت و اصلاح نقاط قوت دشمنان ایران اسلامی را از دست انداری به منافع خود نا امید کنیم.

وی تصریح کرد: ما همواره با اتحاد و انسجام داخلی و با ترسیم چشم انداز های کوتاه مدت و بلند مدت می توانیم از سد همه مشکلات به خوبی گذر کرده و مسایل و مشکلات داخلی گام موثری برداریم.

حجت الاسلام نجفی بیان داشت: دشمن در صدد القای نا امیدی در بین مردم و مسؤولان انقلاب اسلامی بوده تا تا با این کار آن ها را ترغیب کرده تا پیشرفت خود را در سایه نیاز و وابستگی به خارج بدانند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با شعار استقلال و آزادی که در سایه اسلام بوده فعالیت خود را آغاز کرده تا با هدف ما نی توانیم مقابل دشمنان اسلام و ایران اسلامی ایستادگی کنند.

مدیر مدرسه علمیه ملایر خاطرنشان کرد: روحانیت به عنوان پیش قراولان جریان انقلاب اسلامی همواره در همه عرصه های نیاز کشور حضور جدی داشته و پاسدار خوبی برای ارزش های اسلام و انقلاب بوده است.

وی در پایان افزود: همه ما همواره باید در امتداد راه شهدا حرکت کرده و با حضور جدی و تلاش مستمر ایران اسلامی را در هر یک از عرصه های مورد نیاز یاری کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha