چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اگر فکر کنیم که معضل اشتغال را می‌توان با استخدام در ادارات حل کرد، اشتباه بزرگی را مرتکب شده‌ایم؛ چراکه ظرفیت‌ها پر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در همایش تجدید بیعت عشایر «لر» خوزستان با آرمان ولایت فقیه، همایش وحدت امروز را بیعت مجدد و عرض وفاداری مردم عشایر به رهبر معظم انقلاب دانست و اظهارداشت: امروز مردان ایل غیور بختیار در همایش قدرت ششمین روز دهه فجر انقلاب حاضر شده‌اند تا به دشمنان اسلام اعلام کنند که ما همواره تابع ولایت بوده و از راه اسلام و انقلاب خارج نمی‌شویم.

امام جمعه اهواز، تصریح کرد: زمانی که مانور عشایری توسط شما عزیزان صورت گرفت، حاوی دو پیام‌ مهم یکی برای رهبر معظم انقلاب که بیان‌گر اعلام وفاداری شما به آرمان ولایت فقیه بوده و پیام دیگر نیز برای دشمنان اسلام است تا بدانند که عشایر خوزستان همواره حامی و پشتیبان نظام اسلامی ایران هستند.

آیت الله موسوی جزایری، با تأکید بر اینکه حضور پرشور مردان ایل غیور بختیاری در همایش وحدت، اتمامِ‌حجتی به دشمن حربی است، گفت: ما به تمام قدرت زاگرس نشینان می‌نازیم که مرد میدان جنگ بوده و پدرانشان این مهم را به منصه ظهور رسانده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، در بخش دیگری از سخنان خود، در رابطه با معضل اشتغال بیان کرد: اگر فکر کنیم که معضل اشتغال را می‌توان با استخدام در ادارات حل کرد، اشتباه بزرگی را مرتکب شده‌ایم؛ چراکه ظرفیت‌ها پر شده و از طرفی هیئت دولت طرح اشتغال‌زایی را در این راستا مصوب کرده و هم اکنون مبالغی از صندوق ملی به خوزستان اختصاص یافته است.

وی در پایان گفت: برای بهبود شرایط اقتصادی و رونق اشتغال جوانان، باید شغل‌های آزاد همراه با مشاوره کارآفرینان آموزش داده شود تا با دریافت وام‌های کم بهره از صندوق ملی، خوزستان را به نقطه‌ای مطلوب رسانیم و در تولید ثروت پیشگاه شویم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha