شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، شبهه افکنی در دستاوردها و خدمات انقلاب را از توطئه های دشمنان و معاندان عنوان کرد و گفت: روحانیت آگاه و انقلابی باید با ارئه پاسخ های مستدل این شبهات مطرح شده را خنثی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در نشست روحانیان مستقر استان با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر با بیان این که امام راحل از هیچ قدرتی در هراس نبود، خاطر‌نشان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی در عرصه علم، پاکی و طهارت فردی بی نظیر بود و سخنان ایشان همواره برای همه الگو بوده است.

وی با اشاره به این که امام راحل تنها برای رضای خدا گام بر می‌داشت، تصریح کرد: هیچ کشور اسلامی به‌ جز کشور اسلامی ایران به رهبری امام خمینی‌(ره‌) نتوانست یک حکومت شبیه حکومت پیامبر(ص) و امام علی (ع) در جهان عرضه کند.

حجت الاسلام شکریان در ادامه با بیان این که امام خمینی‌(ره) به عنوان شخصیتی برخاسته از متن حوزه های علمیه با پایه‌گذاری انقلاب اسلامی، دین را از مظلومیت نجات داد، خاطر‌نشان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی ثابت کرد که با دین می شود دنیا را اداره کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران، تنها ناجی انسان‌ها از دستان پلید استکبار و امپریالیسم جهانی را پناه آوردن به اسلام ناب دانست و ادامه داد: دین مبین اسلام، دین کمک به محرومان و مظلومان عالم است که به برکت انقلاب اسلامی امروز در متن جامعه نهادینه شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که گفتمان امام خمینی(ره) موجب رشد فکری و فرهنگی در ملت های آزادی خواه جهان شده است، تصریح کرد: امروز ملت های جهان به برکت انقلاب اسلامی از خواب عفلت بیدار شده اند و در برابر ظلم و استبداد با قدرت می ایستند و از حقوق خود دفاع می کنند.

وی با اشاره به این که امروز به برکت انقلاب اسلامی شخصیت های بزرگی در جهان تربیت شده اند که در برابر نظام سلطه ایستاده اند، گفت: امروز با نقش آفرینی پرورش یافتگان مکتب انقلاب اسلامی پرچم اسلام ناب در سراسر جهان به اهتزاز درآمده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که موج اسلام خواهی و ظلم ستیزی به برکت انقلاب در جهان نهادینه شده است، افزود: انقلاب اسلامی ایران مانند درختی است که هیچ آفتی به آن آسیب نمی زند و میوه های خود را در کشورهای دیگر عرضه می کند.

وی انقلاب اسلامی را موتور محرکه خیزش‌های مردمی در دنیا به ویژه خاورمیانه دانست و خاطرنشان کرد: امروز حتی کشورهای غربی به ویژه آمریکا نیز نمی توانند تأثیر انقلاب اسلامی در حرکت های آزادی خواهانه دنیا را نادیده بگیرند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که همه ترس و واهمه استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی صدور گفتمان انقلاب ایران به سایر نقاط جهان بوده است، تأکید کرد: کابوسی که چهار دهه افکار غربی ها را رنج داده امروز در بسیاری از نقاط جهان دیده می شود.

وی با اشاره به این که دنیای غرب به سرکردگی آمریکای جنایت کار چهار دهه است همه توان خود برای منزوی کردن ایران اسلامی به کار گرفته است، افزود: اندیشه های ناب امام راحل امروز در کشورهای مسلمان خاورمیانه طلوع کرده و ظلمت و تاریکی را در این کشورهای دیکتاتور از بین برده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که آمریکایی‌ها دیگر راه برگشتی برای آنها باقی نمانده است، ادامه داد: چهار دهه است که همه توطئه‌ها و نقشه‌های این کشور استکباری از سوی ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی خنثی شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که عده ای در داخل و خارج اندیشه های امام راحل را تنها مربوط به دهه های گذشته می دانستند، بیان داشت: خیزش های مردمی در نقاط مختلف جهان به ویژه در خاورمیانه که به تأسی از روح انقلابی امام راحل نشأت گرفته است پاسخ محکم و دندان شکنی برای این تفکرات انحرافی است.

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود به رسالت مهم روحانیت در صیانت از انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن در جامعه اشاره کرد و گفت: شبکه عنکبوتی صهیونیستی با همکاری عوامل خود در داخل تلاش می کنند تا با ناکارآمد نشان دادن زمینه ایجاد فاصله میان مردم و حکومت اسلامی را فراهم کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که در برابر این تلاش های خطرناک و مضبوحانه شبکه تبلیغی در داخل کشور به رهبری روحانیت نقش مؤثر و بسیار مهمی را عهده دار است، خاطرنشان کرد: روحانیت باید با هوشیاری و زمان شناسی مناسب ضمن شناخت حرکت های دشمنان پاسخ مناسبی برای خنثی کردن این توطئه ها داشته باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، شبهه افکنی در بخش های مختلف انقلاب را یکی دیگر از توطئه های دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: روحانیت آگاه و انقلابی باید با ارئه پاسخ های مستدل این شبهات مطرح شده را خنثی کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیت همواره مدافع حقیقی اسلام و انقلاب بوده است، خاطرنشان کرد: در چهار دهه اخیر روحانیت اصیل و انقلابی با همه توان در حفظ و صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی تلاش کرد.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که دشمن همه توان خود را خدشه دار کردن جایگاه روحانیت شیعه به کار گرفته است، بیان داشت: جایگاه مردمی روحانیت شیعه مانع تحقق توطئه ها و نقشه های دشمنان علیه این قشر اثرگذار جامعه شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha