پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر - امام جمعه تنکابن

امام جمعه تنکابن با اشاره به این که امام راحل با آغاز انقلاب اسلامی معنویت را در جامعه ایرانی گسترش داد، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب، ‌ملت ایران را با اسلام ناب ‌محمدی آشنا کرد و امروز ملت ایران در سایه دین و اسلام ناب به یک کشور مقتدر در جهان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر، امام جمعه تنکابن امروز در مراسمی که به مناسبت ایام الله دهه فجر در این شهرستان برگزار شد، پیروزی انقلاب اسلامی را یک معجزه الهی بر ملت ایران دانست و گفت: انقلاب در شرایطی پیروز شد که هیچکس پیروزی آن را در آن برهه زمانی، ممکن نمیدانست.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی با  توجه به دشمنی های شرق و غرب و با حجم وسیعی از توطئهها، هر روز پیروز و مقتدرتر در سطح جهان پیش رفته است، افزود: امروز نهال نوپای انقلاب اسلامی به یک درخت تنومندی تبدیل شده که هیچ قدرتی نمی تواند آن را تکان دهد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی چهار دهه تلاش کرد و به آب و آتش زد، اما شکست خورد، بیان داشت: امروز پس از گذشت حدود چهار دهه از عمر انقلاب، محصول همه توطئه ها و دشمنی های بدخواهان انقلاب رسوایی آنها و اقتدار ملت ایران در جهان است.

حجت الاسلام پوراکبر به موفقیتهای دوران انقلاب در حوزههای مختلف اشاره کرد و گفت: موفقیت های ارزشمندی که به برکت این انقلاب به دست آمده به هیچ عنوان با گذشته های ایران قابل مقایسه نیست.

امام جمعه تنکابن با اشاره به این که دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی همه توان خود را برای نادیده گرفتن این پیشرفت های عظیم به کار گرفتند، افزود: به هیچ عنوان نمی توان این پیشرفت های کاملاً ملموس را نادیده گرفت.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران به خوبی قدر این انقلاب را می دانند و همواره پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی اثبات کردند، گفت: این مردم هیچ گاه به یاوه گویی های دشمنان انقلاب توجه نکرده و همواره تنها در مسیر آرمان های انقلاب گام برداشتند.

حجت الاسلام پوراکبر با اشاره به این که کسانی که به دنبال نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب هستند به طور حتم از این ملت نیستند، خاطرنشان کرد: در کنار نقدهایی که به این عملکرد برخی مسؤولان داریم نباید خدمات و دستاوردهای انقلاب و نظام را نادیده بگیریم.

امام جمعه تنکابن با بیان این که انقلاب خدمات ارزشمند و مناسبی در عرصه های مختلف به مردم ارائه کرده است، گفت: پیشرفت هایی که در بخش های علمی، صنعتی، نظامی، پزشکی و فرهنگی به دست آوردیم همه در سایه انقلاب اسلامی محقق شده است.

وی با اشاره به این که امروز انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی وارد مرحله جدیدی از رشد و تکامل خود رسیده است، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت های موجود به منظور تقویت انقلاب در عرصه های مختلف استفاده کنیم تا این انقلاب با قدرت و سرعت در مسیر دست یابی به اهداف از پیش تعیین شده حرکت کند.

حجت الاسلام پوراکبر با بیان این که تفاوت جمهوری اسلامی ایران با سایر حکومت ها در جهان این است که نظام ما از ارزش های الهی و اسلامی پشتیبانی می کند، بیان داشت: انقلاب اسلامی ما با نماز، مسجد و جماعات شروع شد و می توان گفت برای احیاء دین، ارزش های الهی و کرامت انسانی پایه گذاری شد.

امام جمعه تنکابن با اشاره به این که نهضت اسلامی با رهبری مرجعیت دینی و همراهی ملت ایران به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: همراهی و حضور ملت ایران در همه صحنه های قبل و بعد از انقلاب اسلامی مهم ترین عامل پایداری این انقلاب بوده است.

استاد حوزه علمیه بابل، ولایت فقیه رمز پیروزی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصههای مختلف دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران در سه دهه اخیر با تبعیت از ولایت فقیه به کشوری مقتدر در دنیا تبدیل شدند.

حجت الاسلام پوراکبر با بیان این که ولایت فقیه از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز همواره نظام اسلامی را به سوی سعادت و تعالی حقیقی هدایت و رهنمون کرده است، بیان داشت: اگر ولی فقیه نبود انقلاب اسلامی در ادوار مختلف و در برابر بحران ها و فتنه های دشمنان با مشکلات گستردهای روبهرو میشد.

امام جمعه تنکابن با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی به نقش بی بدیل ولی فقیه پی برده اند، گفت: مهم ترین هدف دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون خدشهدارکردن جایگاه ولایت فقیه در نظام بوده است.

حجت الاسلام پوراکبر با اشاره به این که امام راحل با آغاز انقلاب اسلامی معنویت را در جامعه ایرانی گسترش داد، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب، ملت ایران را با اسلام ناب محمدی آشنا کرد و امروز ملت ایران در سایه دین و اسلام ناب به یک کشوری مقتدر در جهان تبدیل شده اند.

مدیر سابق حوزه علمیه بابل با بیان این که امام خمینی(ره) با آغاز نهضت عظیم اسلامی صراط مستقیم را به ملت ایران و ملت های آزاده جهان نشان دادند، افزود: نقش امام راحل در ایجاد تحولی ساختاری در جامعه ایرانی کاملاً مشخص است و امروز می توانیم به خوبی این تحولات را مشاهده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha