سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاجتی در آیین تجدید بیعت عشایر خوزستانی با آرمان ولایت فقیه

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز با تأکید بر اینکه تهدیدهای رئیس جمهور آمریکا، تهدید روی «یخ» است، گفت: دلیرمردان غیرتمند با حضور وحدت آفرین خود این پیام را صادر می کنند که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در آیین تجدید بیعت عشایر «لر» خوزستان با آرمان ولایت فقیه، با بیان اینکه ملت ایران یکپارچه و متحد در برابر دشمنان داخلی و خارجی نظام ایستادگی می‌کنند، اظهارداشت: اگرچه در درون خانواده ایران اختلاف سلیقه و برخی گله‌مندی‌ها وجود دارد، اما آن چیزی که مهم است، وحدت، همدلی و مقاومت مردم در برابر دشمن داخلی و خارجی نظام اسلامی ایران می‌باشد.

وی با تأکید بر اینکه تهدیدهای رئیس جمهور آمریکا، تهدید روی «یخ» است، گفت: اگرچه ترامپ تهدید به تحریم دوباره کرده، اما شما دلیرمردان غیرتمند با حضور وحدت آفرین خود این پیام را صادر کردید که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، به اغتشاشات آشوب گران خیابانی چند هفته پیش اشاره کرد و بیان داشت: عده‌ای اراذل برای تخریب چهره ولایت مداری مردان غیور «لر» با لباس عشایر در اغتشاشات شرکت کرده و علیه جمهوری اسلامی شعار دادند، حال آن که همگان به خوبی می‌دانند که عشایر دلدادگان حب علی و آل علی بوده و هیچ‌گاه از راه ولایت فقیه جدا نخواهد شد؛ چراکه آنان «رهسپارند با ولایت تا شهادت...».

امام جمعه موقت اهواز، در پایان با تأکید بر اینکه همه اقوام ایرانی یک خانواده هستند، گفت: پیام حضور مردان عشایر خوزستانی در حسینیه بقیة الله اهواز این است که بگوییم «به کوری چشم دشمنان ما یک خانواده هستیم».

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha