شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام بیژن سلیمانی رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش با اشاره به وجود افسران مسلمان در ارتش که خواب ژنرال های آمریکایی را به یاس مبدل کرد، گفت: پیوستن ارتش به انقلاب نشان از عمق نفوذ کلام امام(ره) داشت.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش، همزمان با ۱۹ بهمن، روز بیعت همافران نیروی هوایی ارتش با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با بیان اینکه در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل انکار نیست و باید خدمات صورت گرفته را به اطلاع مردم برسانیم.

حجت الاسلام بیژن سلیمانی با اشاره به کلام گهربار امام علی(علیه السلام) که فرمودند: کونوا لِلظالِمِ خَصماً و لِلمَظلومِ عَوناً؛ گفت: خط مشی نهضت امام خمینی(ره) در پیروز انقلاب اسلامی مقابله با طاغوت زمان و نجات محرومان و مستضعفان بود.

وی در ادامه با توجه به رویکرد انقلابیون در اطاعت محض از امام راحل در طول مبارزات پیروزی انقلاب، افزود: مبارزین انقلابی دشمن طاغوت و یاور محرومان بودند همین رویکرد باعث گسترش روحیه مقابله در جامعه با طاغوت زمان شد.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش با توجه به پیوستن بدنه ارتش خصوصا بیعت بیادماندنی همافران نیروی هوایی با حضرت امام(ره)در 19 بهمن 57 گفت: ارتشیان مسلمان با انقلاب همراهی کردند، گرچه حساب سرسپردگان و ژنرالهای طاغوتی از بدنه ارتش جدا بود.

وی در ادامه با بیان اینکه ضد انقلاب به دنبال انحلال ارتش بود و با مقاومت حضرت امام(ره) مواجه شدند گفت: ارتش در سرکوب ضد انقلاب در قائله خلق عرب و گنبد و دفاع مقدس ثابت کرد دوشادوش سپاهیان اسلام تا به امروز مانند شمشیری در دستان ولایت است.

حجت الاسلام سلیمانی در پایان با اشاره به شکرانه معجزه انقلاب و نابودی فساد و خفقان رژیم طاغوت گفت: باید راه شهدای انقلاب اسلامی را ادامه داد و در راستای تداوم و استمرار آن بکوشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha