پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازدید نماینده معظم ولی فقیه کرمانشاه از نمایشگاه انقلاب در مدارس

حوزه/نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در ادامه سلسه برنامه های حضور در مدارس، در ایام الله دهه فجر، در مدرسه دخترانه علوم و معارف صدرای کرمانشاه حضور یافت و از نمایشگاه «مدرسه انقلاب» بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، در ادامه سلسه برنامه های حضور در مدارس، در ایام الله دهه فجر، در مدرسه دخترانه علوم و معارف صدرا کرمانشاه حضور یافت و از نمایشگاه «مدرسه انقلاب» بازدید به عمل آورد.

 در جریان این برنامه، فعالیت های دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن اسلامی در خصوص دهه فجر مورد تقدیر نماینده ولی فقیه در کرمانشاه قرار گرفت.

در این نمایشگاه دانش‌آموزان در سه محور دیروز ما، امروز ما و فردای ما به تولید محصولات نمایشگاهی بر پایه ابتکارات خود پرداخته و در نهایت به روایتگری در باب موضوع می پردازند.

انگیزه‌بخشی، بصیرت‌آفرینی و معرفت‌بخشی سه راهبرد اصلی این نمایشگاه است.

ارتقای سطح انگیزه و تعلق نوجوان نسبت به جبهه حق در تقابل تاریخی با جبهه باطل، آشناسازی با شخصیت و آرمان حضرت امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب، تقویت روحیه انقلابی و انگیزه دانش‌آموزان نسبت به پیگیری آرمان‌های ملی، جهانی و تمدن انقلاب اسلامی، تقویت بینش دانش‌آموزان نسبت به هویت اسلامی و تقویت ایمان آن‌ها به مبانی اسلام و انقلاب، برانگیختن خلاقیت و توانمندی دانش‌آموزان در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و هنری از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha