پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام صفی خانی

حوزه/ حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک بار دیگر تایید می کند که «ما تا آخر ایستاده ایم» و لحظه ای از انقلاب و دستاوردهای آن دست نخواهیم کشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام  علاءالدین صفی خانی، امروز در جمع طلاب، اساتید و مدیران مدارس علمیه قزوین، با تاکید بر لزوم حضور باشکوه ملت ایران  در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: حضور با شکوه در این راهپیمایی یک بار دیگر تایید می کند که ما تا آخر ایستاده ایم و لحظه ای از انقلاب و دستاوردهای آن دست نخواهیم کشید.

وی افزود: ملت ایران رفاه، آزادی، استقلال و امنیت و پیشرفت خود را در سایه حاکمیت مردم سالاری دینی و ارزش های ناب محمدی می داند و پیروی از فرامین معظم له و حفظ وحدت و انسجام ملی همیشه مورد نظر مردم انقلابی است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین ادامه داد:  امسال نیز همانند سال های گذشته همه جهانیان نظاره گر عظمت و اقتدار ملت ایران اسلامی خواهند بود و مردم ولایتمدار و انقلابی استان  قزوین و طلاب، روحانیون و اساتید مدارس علمیه شهر دارالمومنین همپای دیگر شهرهای ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پرشور و با شکوه خواهند داشت.

حجت الاسلام صفی خانی خاطرنشان کرد: روز 22 بهمن هم از این جهت زنده است و زنده خواهد ماند که پیام تحرک و پویایی و اراده و عزم ملی را به همراه دارد و هنوز هم ما این روز را بزرگ می دانیم و جشن می گیریم.

وی اظهار کرد: گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن، آن هم به صورت راهپیمایی بدین سبب است که امروزه راهپیمایی در همه جهان نشان دهنده حضور مردم و اجتماع مردم است و انعکاس جهانی دارد و همه دنیا از طریق رسانه ها آن را می بینند و خبرها به سرعت به گوشه و کنار جهان مخابره می شود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: باید وحدت ملی و اتفاق و همبستگی درونی بین ملت ایران را به دنیا نشان دهیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha