پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباس رضایی - کرمان

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمان از برگزاری دوره دانش افزایی معارف ویژه مبلغین طرح هجرت، در ۴ منطقه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام عباس رضایی معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمان از نشست دانش افزایی معارف برای مبلغین طرح هجرت استان کرمان در آستانه شهادت حضرت فاطمه (س) خبر داد.

وی ادامه داد: طی توافقی که مرکز مدیریت حوزههای علمیه با موسسه آموزش عالی حوزوی خاتم النبیین (صلی الله علیه و آله) داشته است، قرار بر این شده که از طرف این موسسه در کل کشور دورههای آموزشی معارف به مناسبتهای مختلف، برای مبلغین برگزار شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه کرمان افزود: با توجه به این مساله، ما در معاونت تبلیغ حوزه علمیه کرمان تصمیم به برگزاری طرح دانش افزایی معارف به مناسبت ایام فاطمیه در چهار نقطه از استان، برای مبلغین هجرتی گرفتهایم تا همه مبلغین سراسر استان بتوانند از این طرح بهرهمند شوند و در امر تبلیغ خود در این ایام موفقتر عمل کنند.

وی از کرمان، بم، جیرفت و کهنوج به عنوان چهار منطقهای که در آنها طرح معارف برگزار میشود، نام برد و بیان داشت:  مبلیغن هجرت شهرستانهای کرمان، گلباف، شهداد، راین، زرند، ارزوئیه، انار، بافت، بردسیر، رابر، راور، رفسنجان، سیرجان و شهربابک بایستی در روز دوشنبه مورخ بیست و سوم بهمن ماه در شهر کرمان در این دوره شرکت کنند.

حجت الاسلام رضایی افزود: مبلغین هجرت شهرستانهای بم، ریگان، فهرج و نرماشیر باید برای شرکت در دوره در روز سه شنبه بیست چهارم بهمن در شهرستان بم در دوره حاضر شوند.

وی به سومین نقطه برگزاری دوره اشاره کرد و گفت: سومین نقطه برگزاری دوره دانش افزایی معارف شهرستان جیرفت است که مبلغین هجرت شهرستانهای جیرفت و عنبر آباد باید در روز چهارشنبه، بیست و پنجم بهمن در دوره شرکت کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمان افزود: در روز پنج شنبه بیست و ششم بهمن ماه نیز این دوره در شهرستان کهنوج برای مبلغین هجرت شهرستانهای کهنوج، قلعه گنج، رودبارجنوب، فاریاب و منوجان برگزار میگردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha