چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ در نشستی توجیهی با حضور اساتید و طلاب مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) استان لرستان، راهکارهای جذب حداکثری خواهران برای ورود به حوزه بررسی شد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول (ص) الشتر در این نشست با اشاره به اینکه طی چند روز متمادی راهکارهای جذب حداکثری طلبه به این مدرسه با تکثیر پوستر و ارائه مشاوره توسط اساتید حوزه اندیشیده شده است، گفت: اساتید برای ارائه مشاوره های چگونگی جذب و شرایط ورود به حوزه علمیه در سال تحصیلی 98-97 در این مدرسه استقرار یافته اند .

فرشته شاهوردی با اشاره به اینکه اساتید با تبلیغ در بین دانش آموزان مدارس و دانشجویان دانشگاه های شهرستان الشتر نیز برای جذب حداکثری خواهران علاقمند به حوزه های علمیه تلاش می کنند، بیان داشت: در این جلسات، مشاوران نحوه چگونگی جذب و برکات تحصیل در حوزه را برای دانش آموزان و دانشجویان تشریح می کنند.

وی با بیان اینکه خواهران طلبه و اساتید حوزه نقش بسزایی در جذب افراد مومن و انقلابی برای ورود به حوزه های علمیه دارند، خاطر نشان کرد: با جذب افراد واجد شرایط و نخبه برای تحصیل در حوزه می توان در تربیت مبلغانی مهذب و کارآمد برای تبلیغ علوم دینی در جامعه تلاش خود را بکار گرفت .

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر با اشاره به اینکه وجود حوزه های علمیه خواهران به گسترش دینداری در جامعه و استحکام بنیان خانواده کمک شایانی می کند، خاطر نشان کرد: تلاش برای جذب افراد مومن و نخبه برای ورود به حوزه های علمیه می تواند به ارتقاء تبلیغ دینی موثر و کارآمد در جامعه منجر شود که در این زمینه اساتید و طلاب مدارس علمیه باید با تبلیغ میدانی، جلساتی و مشاوره ای حداکثر تلاش خود را بکار گیرند . 

بر پایه این گزارش، در این جلسه وظایف و رسالت های لازم برای تبلیغ ورود به حوزه های علمیه خواهران در سال تحصیلی 98-97 برای طلاب ،اساتید و مشاوران مدرسه علمیه بنت الرسول (ص) تشریح شد.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha