جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دستاوردهای انقلاب

حوزه/ در نشست طلاب مدرسه نجمیه(س) شهرستان ازنا استان لرستان، با تاکید بر این که امروز جای جای کشور گواه خدمت صادقانه نظام اسلامی به مردم انقلابی است، تصریح شد: موفقیت های جمهوری اسلامی در ۴ دهه اخیر چشم جهانیان را خیره ساخته و همین امر موجب دشمنی روزافزون استکبار با ایران شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام امیدی امروز در جلسه پرسش و پاسخ بصیرتی، در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه نجمیه (س) ازنا با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و تشریح اهداف و اولویت های انقلاب اسلامی در جهان، گفت: امروز جای جای مکشور  گواه خدمت صادقانه و بی منت نظام اسلامی به مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی است .

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران آزادی، پیشرفت و استقلال را برای ملت های آزاده جهان به ارمغان آورد، افزود: موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در 4 دهه اخیر چشم جهانیان را خیره ساخته و همین امر موجب دشمنی روزافزون ایادی استکبار با ایران اسلامی شده است.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه تشکیل و ایجاد تمدن اسلامی در جهان از اهداف والای انقلاب است، خاطر نشان کرد: برای تشکیل این تمدن در جهان باید در راستای اهداف و اندیشه های والای امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه برای ایجاد تمدن اسلامی در جهان باید جامعه و دولت کاملا از موازین اسلامی و اخلاقی پیروی کنند، گفت: با اصلاح سبک زندگی اسلامی می توان به تشکیل تمدن اسلامی در جهان کمک کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه با بهره گیری از سیره اهل بیت (ع) به ویژه سبک زندگی علوی و فاطمی می توان سبک زندگی اسلامی را با تبلیغ، تبیین و فرهنگ سازی در جامعه نهادینه و ساری و جاری ساخت، افزود: باید زیرساخت های سبک زندگی اسلامی را با تبلیغ و تبیین در زندگی نهادینه ساخت و این اصول را به مخاطبان آموزش داد.

انتهای پیام

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha