پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
احمدپناه شهمیرزاد

حوزه/ امام جمعه شهمیرزاد در آئین «شبی با شقایق‌های خونین»، با بیان اینکه هدف از شکل‌گیری انقلاب حفظ ارزش‌های اسلامی بود، گفت: ریشه انقلاب اسلامی از مکتب عاشوراست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از سمنان، حجت‌الاسلام سید داوود احمدپناه، شب گذشته در آئین «شبی با شقایق‌های خونین» در جمع مردم و مسئولان در مسجد ولی‌عصر (عج) شهمیرزاد، با اشاره به ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن تبریک این ایام اظهار داشت: ریشه انقلاب شکوهمند اسلامی از مکتب عاشورای امام حسین (ع) و قرآن کریم است.

امام جمعه شهمیرزاد تصریح کرد: به برکت تاسوعا و عاشوراها بود که ابراهیم و یا موسی زمان یعنی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل، انقلاب اسلامی را رقم زد.

وی با بیان اینکه هدف مردم از شکل‌گیری انقلاب اسلامی حفاظت و صیانت و حراست از ارزش‌های اسلامی بوده است، افزود: در دوران نظام ستم شاهنشاهی یک جشن کذایی در یکی از شهرهای کشور شکل‌گرفته بود که اساس قرآن کریم و اسلام ناب محمدی (ص) را زیر پا قرار می‌داد و یکی از همسران شاه در آن جلسه سوگند یادکرده بود که تلاش می‌کند تا چند سال بعد آن نامی از اسلام باقی نماند.

حجت‌الاسلام احمدپناه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی شکل‌گرفته توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل با نام امام خمینی (ره) زنده است و امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای آیینه تمام نمای وجود امام (ره)، بر تداوم و گسترش یاد امام راحل تأکیددارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha