چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام هاشمی نژاد ، امام جمعه باغملک

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی نژاد، با بیان اینکه عشایر در تولید و کمک به رونق اقتصاد کشور همواره نقش آفرین بوده‌اند، گفت: مسئولان موظف هستند مشکلات روستایی عشایر را حل کرده و به رونق تولید ملی و اشتغال روستایی کمک کنند.

حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد، امام جمعه باغملک، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با اشاره به نقش عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی، اظهارداشت: عشایر با حضوری فعال در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نقش بی‌بدیل و مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

وی با بیان اینکه عشایر خوزستان مرزداران حریم صیانتی انقلاب هستند، گفت: عشایر استان خوزستان با ایمان راسخ و اعتقاد به آرمان‌های امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی همواره در برابر تهاجم دشمنان ایستادگی و مقاومت کرده‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی باغملک، با تأکید بر اینکه عشایر در دوران انقلاب با کمترین امکانات گام بلندی را در جهت تحقق آرمان امام راحل(ره) برداشتند، تصریح کرد: عشایر به‌عنوان ذخایر این انقلاب در صحنه‌های اقتصادی و تولیدی توانستند این کشور را به مرحله خودکفایی رسانند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد، با اشاره به حضور مثبت و تأثیرگذار عشایر در عمل به فرامین مقام معظم رهبری، گفت: هرکجا که رهبر معظم رهبری مطلبی را بیان فرمودند، جوانان عشایر پیشتاز بوده و در عمل به فرمایش ولایت از جان دل هزینه می‌کردند.

امام جمعه باغملک، در پایان با بیان اینکه عشایر در تولید و کمک به رونق اقتصاد کشور همواره نقش آفرین بوده‌اند، اظهارداشت: مسئولان موظف هستند مشکلات روستایی عشایر را حل کرده و به رونق تولید ملی و اشتغال روستایی کمک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha