پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجلیل از مداح انقلابی دوران انقلاب و دفاع مقدس

حوزه/ هم‌زمان با ایام الله دهه فجر انقلاب، از حاج صادق آهنگران، شاعر و مداح انقلابی دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، آیین تجلیل از حاج صادق آهنگران، مداح انقلابی دوران انقلاب و سال‌های دفاع مقدس، از سوی حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان اندیکا برگزار شد.

در این مراسم، که با حضور طلاب و عشایر غیور شهرستان اندیکا برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، با بیان اینکه شعر انقلابی با مضامین انقلابی، نقش بی‌بدیلی در گسترش اسلام ناب محمدی دارد، اظهارداشت: تأثیری که یک مداح انقلابی با شعر و صدای خود در جامعه می‌گذارد گاهی حتی بیشتر از تبلیغ مبلغان است؛ به همین دلیل لازم است تا در مقول شعر و مداحی انقلابی، فعالیت‌های آموزشی بیشتری صورت گیرد.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های مداح انقلابی داشتن روحیه جهاد و شهادت‌طلبی بوده و می‌تواند با استواری در خط ولایت از ارزش‌های متعالی انقلاب و فرهنگ اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) دفاع نموده و معنویت حقیقی را در جامعه ترویج کرد.

حاج صادق آهنگران نیز در این مراسم، با بیان اینکه طلاب سربازان امام زمان(عج) هستند، گفت: إن شاءالله باید تلاش کنیم تا جامعه را برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت حجت(عج) آماده سازیم و در این راستا شما طلاب مهم‌ترین وظیفه را بر عهده دارید.

لازم به ذکر است، در این آیین، حجج الاسلام موسوی، امام جمعه اندیکا و موچگانی، مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) این شهرستان، روحانیون و عشایر ایل بختیاری حضور داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha