جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام کیانی ، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ بیش از یکصد عنوان برنامه همزمان با ایام الله دهه فجر در مدارس علمیه استان خوزستان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اعلام ویژه برنامه‌های دهه فجر حوزه علمیه این استان، اظهارداشت: برگزاری مسابقه منشور روحانیت، سلسله نشست‌های بصیرتی، دیدار با خانواده معزز شهدا و غبار روبی مزار شهدای روحانی استان خوزستان بخشی از ویژه برنامه‌های دهه فجر حوزه علمیه خوزستان می‌باشد.

وی با بیان اینکه مسابقه منشور روحانیت، از سوی معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان برگزار می‌شود، گفت: این مسابقه برگرفته از کلام مبارک حضرت امام خمینی(ره) است که به وظایف روحانیت در موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و.... می‌پردازد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان، برگزاری سلسله نشست‌های بصیرتی در سطح مدارس علمیه دیگر برنامه مهم حوزه علمیه خوزستان در دهه مبارک فجر دانست و بیان داشت: این سلسله نشست‌ها با سخنرانی اساتید و مدیران مدارس علمیه پیرامون موضوعاتی نظیر تاریخ انقلاب، خدمات انقلاب و دستاوردهای نظام و جمهوری اسلامی می‌باشد.

حجت الاسلام کیانی، با بیان اینکه بیش از ۱۰ مراسم غبار روبی مزار شهدای روحانی در سطح استان برگزار می‌شود، گفت: این مراسم امروز در بهشت شهدای سراسر استان با حضور گسترده طلاب و روحانیون مدارس علمیه برگزار می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در سطح مدارس علمیه به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود، اظهارداشت: مستند قائم مقام با توجه به اینکه به بخشی از تاریخ حساس انقلاب می‌پردازد، در مدارس علمیه خوزستان پخش و حول محور موضوعات آن نشست‌های تحلیل سیاسی برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha