پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سپهر -  تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام سپهر، با اشاره به نقش حوزه‌های علمیه در تحقق تمدن نوین اسلامی، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم تمدنی جدید بر مبنای اسلام ناب محمدی ایجاد و طرحی نو براندازیم، باید اساتید حوزه‌ نکات بارز و پنهان و تأثیرگذار تاریخ انقلاب را واکاوی کرده و آنان را در اختیار ملت‌های آزادی‌خواه قرار دهند.

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، تمدن نوین اسلامی را یکی از آرمان‌های اصلی امام خمینی(ره) دانست و اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران پدیدار شد تا صدای آزادی‌خواهان شنیده شود و مردم بتوانند برای سرنوشت خویش مؤثر و تعیین کننده باشند.

وی  با بیان اینکه افکار و اندیشه‌های بلند امام خمینی(ره)، فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران رفته است، گفت: امروز اندیشه امام خمینی(ره) به منشور راهنمای تحولات و رخدادها در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا تبدیل شده و برخلاف اهداف و برآوردهای دشمن به جرأت می‌توان گفت که حضرت روح الله(ره) یکی از بزرگ‌ترین مردان و الگوهای برتر تاریخ انقلاب‌های مدنی در جهان می‌باشد.

حجت الاسلام سپهر، با اشاره به نقش حوزه‌های علمیه در تحقق تمدن نوین اسلامی، تصریح کرد: امروز اگر می‌خواهیم تمدنی جدید بر مبنای اسلام ناب محمدی ایجاد و طرحی نو براندازیم، باید اساتید حوزه‌های علمیه نکات بارز و نقاط پنهان و تأثیرگذار تاریخ انقلاب را واکاوی کرده و آنان را در اختیار ملت‌های آزادی‌خواه قرار دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان اینکه اندیشه‌های امام خمینی(ره) الگوی شایسته و ماندگار در قرن حاضر و تمامی اعصار است، گفت: اگر امروز مشاهده می‌کنیم که ملت‌هایی همچون فلسطین و بحرین پس از سال‌ها مبارزه، بدون توجه به تصمیمات برخی رهبران منفعل خود راه مبارزه و نجات را با استکبار و دشمن را در پیش گرفته‌اند، علتی ندارد جز بهره‌گیری از اندیشه‌های امام خمینی(ره) که الگوی شایسته و ماندگاری در قرن حاضر است.

وی در پایان، جمله تاریخی «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد» از حضرت امام خمینی(ره) را مورد توجه قرار داد و گفت: رمز ماندگاری و استمرار موفقیت انقلاب اسلامی و عامل اصلی ناکامی جبهه دشمن، حمایت مردم از آرمان‌های اصلی انقلاب و ولایت فقیه است که امروزه به تیری در چشم دشمنان تبدیل شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha