جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اردوی زیارتی اساتید و طلاب اسلام آباد غرب به مشهد مقدس

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب از برگزاری اردوی زیارتی طلاب و اساتید این مدرسه در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) خبر داد.

حجت الاسلام کرمی نیا مدیر مدرسه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب در با گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با تبریک ایام الله دهه فجر به برگزاری اردو زیارتی طلاب این مدرسه در مشهد الرضا(علیه السلام) اشاره کرد و گفت: این اردو از روز شنبه ۱۴ بهمن با شرکت طلاب مجرد و معیل و اساتید با خانواده ها آغاز و با اجرای برنامه های مختلفی از جمله زیارت دسته جمعی حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) و حضور در صحن مسجد گوهر شاد همراه بود

وی به برکات معنوی و اخلاقی این اردوی زیارتی اشاره کرد و افزود: شرکت در درس اخلاق حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی در رواق دارالهدایه حرم مطهر امام رضا(علیه السلام)  از دیگر برنامه های این اردو بود.

وی در ادامه با بیان این که زیارت با معرفت حضرات معصومین(علیهم السلام) آداب و رسوم خاص خود را می طلبد، اظهار کرد: ببا هدف استفاده هر چه بهتر طلاب از از این سفر معنوی، آداب و آثار زیارت امام رضا(علیه السلام) تبیین شد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب استمرار  اردوهای زیارتی را نیازمند حمایت مادی و معنوی دانست و خاطرنشان کرد: این اردو با همت امام جمعه محترم و حوزه علمیه و اداره اوقاف استان و شهرستان برگزار گردید.

وی در پایان با شکرگزاری برکات نعمت ولایت فقیه در عصر حاضر، گفت: تمامی خدماتی که امروز در حوزه های علمیه برای رفاه طلاب ارائه از تدابیر دلسوزانه مقام عظمای ولایت نشأت می گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha