پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن، مجلس خبرگان رهبری، با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر به ملت شریف، از آحاد مردم بزرگوار ایران اسلامی برای شرکت پرشور در راهپیمایی این روز عظیم، دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، در آستانه یوم الله 22 بهمن، مجلس خبرگان رهبری، در بیانیه ای با تبریک ایام‌الله دهه فجر، از آحاد ملت انقلابی ایران اسلامی برای شرکت باشکوه و پرشور در راهپیمایی این روز دعوت به عمل آورد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ» (احقاف، 13)

 ملت انقلابی ایران در حالی گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی خود را جشن می‌گیرد که انقلابشان از متن توده های محروم نشأت گرفته و با رشادت و شهادت‌طلبی و پیروی از سلاله حسین (ع) بسیاری از معادلات جهان مدرن را دستخوش تغییرات بنیادین کرد و فروغ امید و گرمی حیات به کالبد سرد و افسرده مسلمانان و مستضعفان دمید و اندیشه و راه بنیانگذارش در سراسر جهان، مظهر آزادی، استقلال همراه با عدالتخواهی و تفکر مردم سالاری دینی، گردید.

امروز با وجود خصومت‌ها و کینه‌ورزی‌های شیطان بزرگ و اذنابش، ملت رشید ایران، به برکت نظام جمهوری اسلامی و زعامت ولی فقیه از بلوغ سیاسی برخوردار شده است به نحوی که توطئه و مکر دشمنان را به خوبی تشخیص داده و با بصیرت خود اجازه تحقق خواست آنان در سرزمین اسلامی‌مان را نخواهند داد.

مردم ما بر این نکته واقفند که همچنان مقاومت، هوشیاری، همبستگی و اتکال به خداوند، سرمایه بزرگی است که برای دستیابی به آینده‌ای روشن بدان نیازمندیم.

 مجلس خبرگان رهبری، ضمن عرض تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر به ملت شریف، از آحاد مردم بزرگوار ایران جهت شرکت باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، دعوت به عمل می آورد تا همانند گذشته حضوری پرشور و وحدت‌آفرین داشته، پیمان خویش را با امام راحل(ره)، شهیدان فجرآفرین و رهبر معظم انقلاب؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) تجدید نمایند و با فریاد رسای خود مشت محکمی  بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی به خصوص آمریکای جنایتکار بکوبند«إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم» والسلام علی عبادالله الصالحین.

احمد جنتی

 رئیس مجلس خبرگان رهبری

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha