شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قم

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه های علمیه با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از آحاد ملت شریف ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد: در برهه ی کنونی "حفظ و تقویت روحیه انقلابی " نسخه کارآمد ملت ایران در استمرارخط نورانی انقلاب اسلامی و پی گیری آرمان‌ها و اهداف بلند آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه به مناسبت یوم الله 22 بهمن سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فجر انقلاب اسلامی در یوم الله 22 بهمن ماه طلوع کرد و نقطه عطف تاریخ جهان معاصر شد  ، در آن ایام نورانی، ملت بلند آوازه و سربلند ایران اسلامی به رهبری امام و مقتدای خود حضرت امام خمینی(قدس الله نفسه الزکیه) عمیق ترین تحولات حماسه آفرین را بر محور ایمان به خدای یگانه رقم زد و با ایستادگی بر سر آرمان ها و ارزش های اسلام ناب، دست بیگانگان و مستکبران را از تعرض به کشور ولایتمدار خویش کوتاه کرد.

و اینک 39 سال پس از پیروزی این انقلاب الهی ، "گفتمان منحصر بفرد انقلاب اسلامی"، جهانی شده است و نظام و ملت ایران تحت هدایت‌های مدبرانه رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با عبور از گردنه‌های صعب و دشوار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و مقابله با بحران‌ها و فتنه‌های "نظام سلطه و صهیونیسم" مهم ترین چالش قدرت‌های استکباری در هزاره سوم لقب گرفته است.

این پدیده مبارک که الهام بخش حرکت ها و نهضت های فکری جهان تشنه عدالت و مهرورزی در زمان حاضربه شمارمی رود با حضور هوشمندانه ی مردم هوشیار ایران اسلامی در صحنه های دفاع از اسلام و انقلاب و پیروی از رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب، رقم خورد و صف آرائی  دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را در عرصه دشوار جنگ نرم و حمایت آنان از گروه های تندرو تروریستی وکشتار مسلمانان و ده ها برنامه حقیرانه و سخیف دیگر برهم زد و معادلات نامتعادل جهان استکبار را تغییر داد.

در برهه ی کنونی "حفظ و تقویت روحیه انقلابی " نسخه کارآمد ملت ایران در استمرارخط نورانی انقلاب اسلامی و پی گیری آرمان‌ها و اهداف بلند آن است.

انقلاب اسلامی  و گفتمان آن در طول تاریخ درخشان خود نشان داد، ظرفیت و استعداد پاسخ به چالش‌ها و معضلات تاریخ معاصر را به ویژه رفتارهای خصومت‌آمیز دولتهای استکباری ، در راس آنان آمریکای جنایت پیشه  را دارا بوده و مردم مسلمان ما با الهام از آموزه های اسلام ناب و پیروی از آرمانهای بلند انقلاب  و با حفظ وحدت کلمه  توطئه های دشمن پلید را در همه زمینه ها خنثی کرده اند و راه روشن خود را که گلگون از خون شهیدان است به درستی می پیمایند.

با تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهدای همیشه جاوید انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم وبا تبریک سی و نهمین فجر انقلاب به ملت شریف و بصیر ایران، بر ضرورت بازخوانی چرایی شکل گیری انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های کلان کشور تاکید نموده از آحاد مردم فهیم و شریف ایران اسلامی جهت شرکت در راهپیمایی غرورآفرین 22 بهمن ماه، دعوت مینماید .

حوزویان ارجمند و روحانیون مکرم نیزهمگام با مردم آزاده ایران  در این ره آورد بزرگ انقلاب شرکت نموده با آرمان های رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح او، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) تجدید عهد و پیمان خواهد نمود.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha