پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
موسوی اصفهانی

حوزه/ آیت الله موسوی اصفهانی گفت: هدف از ورود به حوزه های علمیه ادامه دادن راه انبیای الهی است، ما وارد حوزه نشده ایم که به پست و مقام برسیم، حوزه علمیه مکان خود سازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان، ظهر امروز در نشست نمایندگان شورای عالی حوزه های علمیه با طلاب همدانی، در سالن اجتماعات مدرسه علمیه آخوند(ره) گفت: از آیت الله غروی، حجت الاسلام والمسلمین نواب و حجت الاسلام  اخوان تشکر می کنم که با مشغله فراوان که دارند برای پیگیری مشکلات مدارس علمیه همدان میهمان مرکز مدیریت حوزه علمیه همدان شدند.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: آیت الله غروی عضو شورای عالی حوزه های علمیه و هیئت همراه از مدارس علمیه استان همدان سرکشی کرده و از نظرات و پیشنهادات طلاب و اساتید همدان با خبر شدند.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: انقلاب اسلامی ایران از حوزه های علمیه و حرکت طلاب علوم دینی آغاز شد و این انفجار نور نه تنها منطقه ایران را بلکه نور اسلام را در سراسر دنیا انتشار داد.

وی در ادامه داد: 40 سال است که از انقلاب اسلامی می گذرد و من معتقدم برای پیشبرد آرمان های انقلاب ما باید اهدافمان را الهی کنیم.

 مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به پیشرفت انقلاب در منطقه به وِیژه در کشورهای سوریه و عراق، اظهار داشت: خدامحوری و حرکت برای رضای باری تعالی  سبب اصلی پیشرفت ها است.

عضو جامعه مدرسین حوزه در ادامه افزود: هدف از ورود به حوزه های علمیه ادامه دادن راه انبیای الهی است، ما وارد حوزه نشده ایم که به پست و مقام برسیم، حوزه علمیه مکان خود سازی است.

آیت الله موسوی اصفهانی در پایان با اشاره به «وَ ما مِنْ دَابَّةٍ فِي الْأَرْضِ إِلَّا عَلَى اللَّهِ رِزْقُها » گفت: خداوند متعال هر کس را که در راه او قدم می گذارد را کمک خواهد کرد و این مساله در قرآن آمده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha