چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام ناصر هدایتی

حوزه/رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد با بیان اینکه دهه فجر در حقیقت، تجدید میثاق ملت با انقلاب و رهایی از دست استبداد و طاغوت زمان است، گفت: حضور گسترده مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن تجلي پشتوانه عظیم مردمی نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با بیان اینکه ما باید قدر این انقلاب را بدانیم اظهار داشت: انقلابی که حضرت امام خمینی (ره) از آن به معجزه قرن و انفجار نور تعبیر کردند نعمت بزرگی است که خداوند به ما عنایت کرده است .

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن تجلي پشتوانه مردمي نظام است، افزود:  مردم ایران با حضور خود قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر به جهانیان نشان خواهند داد.

حجت‌الاسلام هدایتی با اشاره به اینکه دهه فجر در حقیقت تجدید میثاق ملت با انقلاب و رهایی از دست استبداد و طاغوت زمان است، گفت: حرف اول و آخر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید بیعت با نظام و رهبری و اتحاد و انسجام ملی است.

وی بیعت با ولایت‌فقیه را از دیگر دستاوردها و اهداف این حضور حماسی دانست و اظهار داشت: همه مردم برکات ولایت‌فقیه را دیده‌اند و می‌دانند که اصل رکین این انقلاب ولایت‌فقیه بوده و است، ازاین‌رو مردم حضوری گسترده و پرشور خواهند داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد حمایت‌های مردم از نظام را رمز بقای انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: نظام و ملت آگاه و با بصیرت ایران اسلامی هرگز خود را وابسته به بیگانگان نمی‌دانند.

وی گفت: دشمنان ایران با انجام تحریم‌های ظالمانه، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند ولی ملت ما با مقاومت و ایستادگی خود توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان را ناکام گذاشتند

حجت‌الاسلام هدایتی با بیان اینکه مردم در دوران مختلف انقلاب حضوري پررنگ و تأثيرگذار داشته‌اند، افزود: اقشار مختلف مردم انقلابی و هميشه در صحنه شهرستان بجنورد آماده حماسه‌آفرینی مجدد در یوم‌الله 22 بهمن هستند . 

وی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم جهت حضور مردم و برگزاری باشکوه راهپیمایی در شهرستان فراهم شده و برنامه‌های مختلفی برای روز راهپیمایی تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha